Gå til innhold
Arkivverket

Lars Einerson Haugen (Skildum) - fødd i Luster 1761 - levde i 1785, men budde ikkje i Luster - heller ikkje konfirmert her - men kvar vart det av han? - kan henda i ytre Sogn?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Mange fattige born frå Luster vart på 1700-talet «sende» ut for å tena og komma seg fram.  Ein av desse var tydeleg:

Lars Einerson, døypt i Luster 2.8.1761, son av Einer Johannesson og første kona Synneva Larsdotter som den gongen var plassfolk i Skildeimskleivi under Søvde i Luster, men som kring 1767 busette seg på plassen Haugen under Skildeim i Luster.

Lars vart ikkje konfirmert i Luster, men me har ei kjelde (som eg i farten ikkje finn att) frå 1785 som seier at han var i live på den tidi!

Men kvar kan so Lars Einerson ha vorte av?  Eg har leitt i mange år, men står «bom fast»!

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.