Jump to content
Arkivverket
Harald L. Bakke

SF; KINN: Knut Erikson Ramsdal f, i Rognkleiva, Gloppen 1743 når død?

Recommended Posts

Harald L. Bakke

Eg søkjer opplysningar om når Knut Erikson Ramsdal i Kinn døydde.

Han var fødd i Rognkleiva i Hyen (Gloppen prgj.) 1743,  gifte seg i Gloppen 25.6.1774 med enkja Anna Olsdtr. Ramsdal, Eikefjord i Kinn og vart gardbrukar der.

Kona Anna Olsdtr. døydde 1800  og i FT 1801 er Knut oppført som 60 år, Enkemann 1. gang, Bonde og gaardbeboer på Ramsdal saman  med sonen Simon Knudsen, 15 år gamal.  https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01058405001345

Nokon som veit når Knut Erikson døydde.  Eg finn han ikkje innført i KB for Kinn.

Aase R Sæther - Gloppen

Har du greie på døtrene hans; Sofie, Oline, Dorte? Er dei døde før 1801 eller har dei flytta ein annan stad?

Harald L. Bakke
12 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Har du greie på døtrene hans; Sofie, Oline, Dorte? Er dei døde før 1801 eller har dei flytta ein annan stad?

Mi gransking stoppar med Knut  så generasjonane etter han hans føl eg ikkje vidare.

Aase R Sæther - Gloppen

Same her - men det kunne vere eit alternativ at f.eks ei av døtrene hadde flytta ut av bygda og at Knut hadde følgt etter og døydd der.

Harald L. Bakke
24 minutter siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev:

Same her - men det kunne vere eit alternativ at f.eks ei av døtrene hadde flytta ut av bygda og at Knut hadde følgt etter og døydd der.

Det kan du ha rett i Aase.  Og då er vel Naustdal det mest nærliggande å tenkje på for Gloppen har vel du kontrollen på.  😉

Aase R Sæther - Gloppen

Ja, i Gloppen er han ikkje.

Aase R Sæther - Gloppen

Vi kan i alle fall fastslå at Knut framleis lever i 1806. Då er det skifte etter den barnlause systera Magnhild Heimset, og Knut er nemnd.

SAB, Nordfjord Sorenskriveri, 04/04a/L0021a: Skifteprotokollar, 1804-1808, s. 592-593
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/sk20081201660643

Harald L. Bakke

Det var merkelig, eg har det same som du. Henta frå same kyrkjeboka. 

Aase R Sæther - Gloppen

Det hender at det er feil i skifte, men ei så lang rekkje med arvingar, 6 born, vil det vere lite sannsynleg å ramse opp ved eit mistak dersom mora faktisk levde. Dei er også nemnde i utloddinga, så dette er vanskeleg å tenkje seg at det skal vere feil. 

Harald L. Bakke

Kan der ha vore ei anna Synnøve Eriksdtr. som er død i 1812 og som presten har forveksla med "vår"  Synneve Eriksdtr. ? 

Aase R Sæther - Gloppen

Eg har leita etter andre kandidatar og ikkje funne. Det kan også hende at førenamnet eller gardsnamnet er feil; det virkar ikkje som om denne presten har full kontroll heile tida. Men at opplysningane i skiftet skulle vere feil, kan eg rett og slett ikkje tenkje meg; det er mykje arbeid å skrive og rekne ut desse partane, og var det feil, hadde det blitt oppdaga og/eller retta.