Svein-Erik Moe Øxning Skrevet September 25, 2019 Del Skrevet September 25, 2019 Hei til Stinda Historielag ! ( Nå Arkivverket ) Kan jeg få hjelp av dere til i finne hvor Morten Moe kom fra. Fantes / finnes det en gård i Mostadsmarka / Malvik / Strinda med gårdsnavnet Moe? Hans sønn Jørgen Mortensen Moe Født ca 1730 Strinda Trondheim. Død 22 okt. 1793 Domkirken. Ansatt ved Mostadmarken jernverk. Gift 6 Juli 1766 med Marit Michelsdatter Herjutrøen Dåp 6 des. 1733 i Malvik kirke. I dag har jeg dette Moe - navnet , så jeg er meget nysgerrig på opphavet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 25, 2019 Del Skrevet September 25, 2019 (endret) Vel møtt i forumet. Først: Eg jobbar ikkje i Arkivverket, og eg er ikkje medlem i Strinda historielag, og Strinda historielag er ikkje Arkivverket, så langt eg veit. Dinest: Arkivverket kan neppe svare på spørsmålet ditt, og du har nok posta i feil forum ("Spørsmål om transkribert materiale"). Brukarforumet er nok meir høveleg (og moderator kjem venteleg til å flytte emnet dit etter kvart). Det er om lag 30 gardar i Sør-Trøndelag som heiter Mo/Moen/Moan, fordelt på nesten like mange sokn. Namnet ditt kan vel eigentleg kome frå kva som helst av desse. (Eller frå eit anna fylke; då er det snakk om fleire hundre gardar.) Det er ikkje heilt utenkjeleg, men det verkar usannsynleg at namnet vore brukt samanhengande i slekta i 300 år. Er du sikker på at du har det frå denne Morten f. kring 1700? Det kan ikkje vere frå ei anna grein? Svaret kan du finne ved å granske slekta di, ledd for ledd bakover. Endret September 25, 2019 av Ivar S. Ertesvåg Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet September 25, 2019 Del Skrevet September 25, 2019 Matrikkelutkastet frå 1950 viser alle gardsnummer/bruksnummer (utanom byane), så du kan jo prøve å søkje/leite her. Strinda var landkommune, og er difor med i matrikkelutkastet. Du finn dette via google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts