Gå til innhold
Arkivverket

Familienavnet Moe


Svein-Erik Moe Øxning
 Del

Recommended Posts

Hei til Stinda Historielag ! ( Nå Arkivverket )

Kan jeg få hjelp av dere til i finne hvor Morten Moe kom fra. Fantes / finnes det en gård i Mostadsmarka / Malvik / Strinda med gårdsnavnet Moe? Hans sønn Jørgen Mortensen Moe Født ca 1730 Strinda Trondheim. Død 22 okt. 1793 Domkirken. Ansatt ved Mostadmarken jernverk. Gift 6  Juli 1766 med Marit Michelsdatter Herjutrøen Dåp 6 des. 1733 i Malvik kirke. I dag har jeg dette Moe - navnet , så jeg er meget nysgerrig på opphavet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel møtt i forumet.

 

Først: Eg jobbar ikkje i Arkivverket, og eg er ikkje medlem i Strinda historielag, og Strinda historielag er ikkje Arkivverket, så langt eg veit.

Dinest: Arkivverket kan neppe svare på spørsmålet ditt, og du har nok posta i feil forum ("Spørsmål om transkribert materiale"). Brukarforumet er nok meir høveleg

(og moderator kjem venteleg til å flytte emnet dit etter kvart).

 

Det er om lag 30 gardar i Sør-Trøndelag som heiter Mo/Moen/Moan, fordelt på nesten like mange sokn. Namnet ditt kan vel eigentleg kome frå kva som helst av desse. (Eller frå eit anna fylke; då er det snakk om fleire hundre gardar.)

Det er ikkje heilt utenkjeleg, men det verkar usannsynleg at namnet vore brukt samanhengande i slekta i 300 år. 

Er du sikker på at du har det frå denne Morten f. kring 1700? Det kan ikkje vere frå ei anna grein?

 

Svaret kan du finne ved å granske slekta di, ledd for ledd bakover.

 

 

 

Endret av Ivar S. Ertesvåg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrikkelutkastet frå 1950 viser alle gardsnummer/bruksnummer (utanom byane), så du kan jo prøve å søkje/leite her. Strinda var landkommune, og er difor med i matrikkelutkastet. Du finn dette via google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.