Gå til innhold
Arkivverket

Tyde merknad om utflyttingsattest (V) – Tinn 1864 – siste!

Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Sluttarbeid med transkripsjon og korrektur av nok ei kyrkjebok pågår, og innsending til Digitalarkivet er neste. Men eg stend fast når det gjeld nokre få innførsler som gjeld inn- og utflutte. 

Her kjem den siste (V) av fem utflutte-innførsler. 

Eg seier endeleg i denne omgang, og takkar samstundes dei dyktige hjelparane når det gjeld dei føregåande tyde-spørsmåla. 

Eg er ikkje nøgd med meg sjølv når eg ser "fasiten" servert på fat, og spør meg sjølv korfor eg ikkje såg det som er opplagt når eg les "løysinga" frå hjelparane.

Denne siste tyde-innførsla ber preg av å vera noko kladdeprega, kanskje uavslutta, og er jamvel overstroken, uklart når og korfor.

Konfirmasjon er notert til 2/10 utan år, men eg finn konfirmanten i kyrkjeboka blant konfirmantane i Atrå 2. oktober 1859.

Detaljfoto frå originalprotokollen ligg lenger ned.

Nr. 15 høgre sideoppslag side 367. Overstroken, men ikkje mindre viktig!
"Konf. 2/10. Skal h[... ]" 

SAKO, Tinn kirkebøker, F/Fa/L0006: Ministerialbok nr. I 6, 1857-1878, s. 367
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20061128350344

IMG_4181.jpeg

Endret av Anfinn Bernaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anfinn Bernaas skrev:

Denne siste tyde-innførsla ber preg av å vera noko kladdeprega, kanskje uavslutta, og er jamvel overstroken, uklart når og korfor.

Dette hjelper ikkje for tydinga, men eg ser at innførsla er gjentatt/fullført på side 368, heilt nede på høgre side, utan nummer

SAKO, Tinn kirkebøker, F/Fa/L0006: Ministerialbok nr. I 6, 1857-1878, s. 368
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20061128350345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på s. 367:  "skal have to.." og så avbrote

på s. 368:  "skal have erholdt Attest i 1866, som ei findes anført".  og så ein signatur som eg ikkje greier å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Eg er klar over den andre innførsla på side 368, som eg har transkribert for lenge sidan. Men eg kan ikkje sjå at teksten der tilfører den aktuelle spørsmålsstillinga på side 367 noko som er til hjelp.

"Skal have to ..." (side 367) er så langt eg også kjem. Meir meining blir det kanskje aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider