Gå til innhold
Arkivverket

Manglende bilder i utleggingen av døde menn 1908 fra Oslo folkeregister


Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg lurte på når bildene ble tilgjengelig for ovennevnte kilde, publisert 26.  november? Vet det i blant har vært sånn at det må gå litt tid får bildene er på plass, kanskje over natten eller noe. Men nå har det gått såpass mange dager at jeg tenkte det kanskje var noe galt. Andre utlegginger publisert samme dag, fra andre år av samme kilde, fungerer jo utmerket og har gjort det lenge.

 

Vennlig hilsen

Marius Hellerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Marius Hellerud skrev:

Jeg lurte på når bildene ble tilgjengelig for ovennevnte kilde, publisert 26.  november? Vet det i blant har vært sånn at det må gå litt tid får bildene er på plass, kanskje over natten eller noe. Men nå har det gått såpass mange dager at jeg tenkte det kanskje var noe galt. Andre utlegginger publisert samme dag, fra andre år av samme kilde, fungerer jo utmerket og har gjort det lenge.

 

Takk; det var en sperre som ikke var opphevet.

  • Liker 2
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.