Torveig Botnen Skrevet Mars 27, 2020 Del Skrevet Mars 27, 2020 Hei Eg strevar med to ord, jfr bilete Punkt 1: Fyrste fornavn Punkt 6: Yrke https://media.digitalarkivet.no/view/74034/140363 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Lauritzen Skrevet Mars 27, 2020 Del Skrevet Mars 27, 2020 Lenken din går til et sperret bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torveig Botnen Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Del Skrevet Mars 27, 2020 Kva vil det seie? Eg er ny innpå her og har ikj heilt oversikta. Har eg lagt ut fila feil/for open? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mars 27, 2020 Del Skrevet Mars 27, 2020 5 minutter siden, Torveig Botnen skrev: Kva vil det seie? Eg er ny innpå her og har ikj heilt oversikta. Har eg lagt ut fila feil/for open? Dette er folketeljinga 1920, som er sperra for innsyn til ein dato på slutten av året i år (100 år). Dersom du deltek i dugnaden for registrering, har du sannsynlegvis spesiell tilgang til denne sida. For oss andre kjem det berre fram ei melding om at sida er sperra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torveig Botnen Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Del Skrevet Mars 27, 2020 Eg trudde dette var lukka for andre enn oss som reg FT 1920. Kva skal eg gjere annleis? Eg ventar jo også på svar på dei to spm mine..... Mvh Torveig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mars 27, 2020 Del Skrevet Mars 27, 2020 Dette er eit ope forum, og dei fleste av oss kjenner ikkje registreringa av FT1920 frå "innsida". Spørsmålet ditt står her på same måte som alle andre spørsmål, bortsett frå at dei fleste ikkje har tilgong til dokumetet du spør om. Det er vel eit særskilt forum for å spørje om tyding i FT1920 (?) Ingen informasjon frå dei som organiserer dugnaden? Elles så må du vel berre vente til nokon med tilgong ser spørsmålet ditt og kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torveig Botnen Skrevet Mars 27, 2020 Forfatter Del Skrevet Mars 27, 2020 Du kan gjerne slette heile tråden min. TAkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet Mars 27, 2020 Del Skrevet Mars 27, 2020 Det er visst fleire som ikkje finn FT1920-forumet: https://forum.arkivverket.no/topic/245545-folketelling-1920/ For å få sletta tråden, kan du sikkert klikke på "rapporter innlegg" (oppe til høgre i startinnlegget ditt). Då kjem du i kontakt med moderatorane. Trur ikkje dei overvakar alt som vert skrive her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå