Gå til innhold
Arkivverket

Peter H. Urness (1867-1939) i Mondovi, WI - huslyden hans - avisoppslag?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg slit veldig med å finna dei manglande detaljane i Amerika om huslyden til Peter H. Urness med røter frå Urnes i Hafslo og vonar at nokon kan hjelpa meg ved hjelp av t.d. avisoppslag.

 

Eg syner til manuskriptet mitt:

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Peder Henrik, kjend som Peter H. Urness, f. i Goodhue Co., Minn. 27.12.1867, d. i Mondovi, Wis. 18.8.1939.  Han gifte seg første gongen

 

 

     ¤¤¤¤¤ (place of his 1st marriage?)

 

 

     6.12.1898 med Rose Anna Fitzgerald, f. i Buffalo Co., Wis. 21.10.1875.  Ho d. i Eau Claire, Wis. 21.12.1914.  Peter gifte seg so 14.11.1916 att i Eau Claire, Wis. med enkja Cleo Alice f. Lockwood, f. i Buffalo Co., Wis. 17.4.1878.  Ho d. i Mondovi, Wis. 19.11.1946.  Cleo gifte seg første gongen i Mondovi, Wis. 17.1.1900 med Charles Ulrich, f. i Buffalo Co., Wis. 6.9.1875.  Charles var telefoninspektør («telephone company superintendant»), og han og Cleo budde i Mondovi, Buffalo Co., Wis., men Charles miste livet i ei bilulukke nær Alma, Wis. 27.4.1915.  Som enkje etter Peter gifte Cleo seg so tredje gongen

 

 

     ¤¤¤¤¤ (date and place of her 3rd marriage – 1940/1942)

 

 

     med enkjemannen Claude Clayton O’Dell, f.  Buffalo Co., Wis.5.3.1878.  Han var meieriarbeidar («creamery worker») ulike stadar i Wisconsin, mellom anna i Rose, Waushara Co., i Ripon, Fond du Lac Co. Wis., i Marshfield, Wood Co., Wis. og i Madison, Dane Co., Wis.  Han budde som pensjonist med Cleo i Mondovi, Buffalo Co., Wis., men d. i Marshfield, Wis. 4.1.1952.  Peter Urness var sakførar («attorney») og budde for det meste i Mondovi, Buffalo Co., Wis.  Han fekk fire born, som alle var frå første ekteskapet.  Andre kona Cleo fekk ikkje born i nokon av ekteskapi sine.

 

~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo i Lockwood Odell

 in the Newspapers.com Obituary Index, 1800s-current

Name:Cleo i Lockwood Odell

Gender:Female

Death Age:68

Birth Date:abt 1878

Marriage Date:1900

Death Date:Abt 1946

Death Place:Mondovi

Obituary Date:20 Nov 1946

Obituary Place:Eau Claire, Wisconsin, United States of America

Spouse:Charles Ulrich

Siblings:Stanley B. Lockwood

 

Cleo Ulrich

 in the U.S., Find A Grave Index, 1600s-Current

Name:Cleo Ulrich

Birth Date:1878

Death Date:1946

Cemetery:Oak Park Cemetery

Burial or Cremation Place:Mondovi, Buffalo County, Wisconsin, United States of America

Has Bio?:N

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Anton Hagelee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Cleo Alice f. Lockwood, f. i Buffalo Co., Wis. 17.4.1878.  Ho d. i Mondovi, Wis.

 

 

 

     ¤¤¤¤¤ (exact date of her death? – November)

 

 

 

     1946. 

Cleo døde 19. november 1946

bilde.png.0ae8151328dacafd2820a549671f5e5a.png

Endret av Lars Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anton og Lars J. for ei løysing på det eine av dei tre spørsmåli mine om denne huslyden.

 

Eg har oppdatert manuskriptet i innlegg #1 og vonar no på at dei to andre utfordringane òg kan løysast...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser at det finst fleire family trees hjå ancestry.com om denne huslyden, og her er eitt, utan kjeldetilvising, som syner vigselsdatoen som 6.4.1899 i Mondovi, WI:

 

https://www.ancestry.com/family-tree/person/tree/41511616/person/400177114112/facts

 

men der er dei i alle fall ikkje innskrivne som vigde!!

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.