Gå til innhold
Arkivverket

Kari Christophersdotter Feigum alias Caroline Farghum (1871-1911) - gift med Phillip L. Bussey (1868-1947) - detaljar om huslyden deira?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er endå ein huslyd som eg balte veldig med under vitjingi mi til Amerika i 1982 og som eg berre delvis lukkast i å spora opp.  Den gongen levde endå enkja etter Buford Bussey med ny ektemann Olson i Pueblo, CO, men dit kom eg aldri på min reise, og no er ho nok borte for lengst...

 

Kanskje kan nokon hjelpa meg fylla ut nokre av dei detaljane som framleis manglar?

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript:

 

~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye spennande opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #5 under:

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #3:

 

Hjarteleg takk til Frank Marton for eit spennande innlegg!

 

Eg har ogso spekulert på fødselsåret til Phillip, og faktisk hadde eg òg 1868, men både dødsattesten hans og Social Security søknaden hans har 1869 og likeins andre kjelder, so eg trur det må vera rett...

 

Einaste sonen hans var avliden fleire år før, men eg tykkjer det likevel er merkeleg at sønesønene ikkje vert nemnde i denne liktalen...

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #5:

 

Hjarteleg takk til Frank Marton for siste spennande innlegget!  Kjempebra!

 

Det er tydeleg at familiekontakten ikkje var den beste, for eg vart i 1982 fortald at ho framleis levde!

 

Men dette må jo vera ho, og her er ogso Social Security der fødselsdatoen kjem fram.  No spørst det om fødestaden kan stadfestast?  Eg mistenker forresten fødselsåret for å vera eitt år feil...

 

Kanskje ein liktale (obituary) kan finnast?

 

Name: Elsie Olson
Social Security Number: 468-03-0619
Birth Date: 24 Mar 1908
Issue Year: Before 1951
Issue State: Minnesota
Last Residence: 81003, Pueblo, Pueblo, Colorado, USA
Last Benefit: 81003, Pueblo, Pueblo, Colorado, USA
Death Date: Feb 1981

 

Her følgjer eit oppdatert manuskript for denne huslyden til erstatning for manuskriptet i innlegg #1:

 

~~~~~~~~~~~~

 

Kari Christophersdotter Feigum, f. {i Luster} 22.5.1871,

Caroline Farghum utvandra til Amerika med mori i 1885 og gifte seg i Waterloo, Ia. 13.6.1894 med Phillip L.

 

##### (middle name?)

 

Bussey, f. i Outagamie Co., Wis. 21.3.­1869.  Phillip var smed («blacksmith»), og han og Caroline budde mellom anna i Decorah, Winneshiek Co., Ia. og i Council Bluffs, Pottawattamie Co., Ia., men flytte so til Omaha, Nebr. der Caroline d. ?.2.1911. 

 

##### (exact date of her death?)

 

Phillip heldt fram ei tid som smed («blacksmith»), mellom anna i Oakland, Alameda Co., Cal., men gifte seg 4.10.1922 att Stearns Co., Minn. med Elizabeth Nett, f. i Stearns Co., Minn. 20.4.1877.  Phillip livnærte seg etter den tid som styrar for utleigehusvêre, mellom anna i Detroity, Wayne Co., Mich. og i Minneapolis, Hennepin Co., Minn., men han vart sist på 1930-talet skild frå Elizabeth og d. i Des Moines, Ia. 2.12.1947.  Elizabeth Bussey vart buande i Minneapolis, Hennepin Co., Minn. der ho d. 8.11.1970.  Phillip fekk ein son, som var frå første ekteskapet med Caroline Farghum:

a. Buford Clarence Bussey, f. i Pottawattamie Co., Ia. 29.6.1901, d. i Minneapolis, Minn. 15.1.1940.  Han gifte seg i Minneapolis, Minn. 19.7.1926 med Elsie

 

     ##### (middle name?)

 

     Holem,

 

     ##### (fødd Burnett Co., WI 24.3.1907 el. 1908? – attgift «Mr.» Olson og d. i Pueblo, CO 8.2.1981)

 

     Buford Bussey var arbeidar («laborer»), og han og Elsie budde i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Dei fekk tre søner i lag.

 

~~~~~~~~~~~~

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.