Anne Marie Thoreløkken Skrevet November 17, 2020 Del Skrevet November 17, 2020 Hei! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men prøver her. Er det i Arkivverket en link til Sølvi Arntzens forskning? Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet November 17, 2020 Del Skrevet November 17, 2020 (endret) Denne? https://munin.uit.no/handle/10037/161/discover?filtertype=author&filter_relational_operator=equals&filter=Arntzen%2C+Sølvi+Aasvik Endret November 17, 2020 av Leif B. Mathiesen Arkivverket - Terje Nomeland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet November 17, 2020 Del Skrevet November 17, 2020 2 timer siden, Anne Marie Thoreløkken skrev: Hei! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre, men prøver her. Er det i Arkivverket en link til Sølvi Arntzens forskning? Mvh Anne Marie. Bøker og andre publikasjoner er ikke Arkivverkets domene. Her må du prøve Nasjonalbiblioteket eller ditt lokale bibliotek. Lenken som Mathiesen viser til (i posten over) ser jo relevant ut. Mvh Terje Nomeland Arkivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Skrevet November 17, 2020 Forfatter Del Skrevet November 17, 2020 Takk for svaret, Leif B. Mathiesen. Jeg tror ikke det er denne jeg søker, men jeg forklarte jo dårlig i utgangspunktet. Dette er veldig gammelt, men likevel ..... Bakgrunnen for mitt spørsmål er: Ved lesning på nettet, ser jeg at noen har funnet sine aner ved treff i Sølvi Arntzens minne.Ved overføring av gedcomfil for ganske lang tid tilbake, fikk jeg også treff her, men har aldri kommet inn på den kilden. Dette spørsmålet stilte jeg til Dis-Norge Slektsforumet for lenge, lenge siden, men det var problemer å komme inn på det. Jeg tenkte kanskje Digitalarkivet hadde lagt ut hennes forskning etter dette. Takk for svar Terje Nomeland, skal prøve Nasjonalbiblioteket... Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet November 17, 2020 Del Skrevet November 17, 2020 1 time siden, Anne Marie Thoreløkken skrev: Takk for svaret, Leif B. Mathiesen. Jeg tror ikke det er denne jeg søker, men jeg forklarte jo dårlig i utgangspunktet. Dette er veldig gammelt, men likevel ..... Bakgrunnen for mitt spørsmål er: Ved lesning på nettet, ser jeg at noen har funnet sine aner ved treff i Sølvi Arntzens minne.Ved overføring av gedcomfil for ganske lang tid tilbake, fikk jeg også treff her, men har aldri kommet inn på den kilden. Dette spørsmålet stilte jeg til Dis-Norge Slektsforumet for lenge, lenge siden, men det var problemer å komme inn på det. Jeg tenkte kanskje Digitalarkivet hadde lagt ut hennes forskning etter dette. Takk for svar Terje Nomeland, skal prøve Nasjonalbiblioteket... Mvh Anne Marie. Kanskje noen på Brukernes forum på Digitalarkivet vet noe om dette: https://forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/ Mvh Terje Nomeland Torbjørn Igelkjøn og Anne Marie Thoreløkken reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Skrevet November 17, 2020 Forfatter Del Skrevet November 17, 2020 Takk for tipset, Terje Nomeland, jeg skal prøve der.....Kan jeg flytte dette, eller må jeg skrive et nytt innlegg der? Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet November 17, 2020 Del Skrevet November 17, 2020 3 minutter siden, Anne Marie Thoreløkken skrev: Takk for tipset, Terje Nomeland, jeg skal prøve der.....Kan jeg flytte dette, eller må jeg skrive et nytt innlegg der? Mvh Anne Marie. Like greit å skrive et nytt innlegg der. Mvh Terje Nomeland Arkivverket Anne Marie Thoreløkken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Skrevet November 17, 2020 Forfatter Del Skrevet November 17, 2020 Takk for tipset, Terje Nomeland, jeg skal prøve der..... Mvh Anne Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå