Jump to content
Arkivverket

Robert Tufton , et muligt relative GB.

Recommended Posts

Magnus Johansen

Jeg har været indlagt på Hospitalet i Torshavn med influenze trods vaccination ,men er nu tilbage . Er der noget nyt med oversætningen af dokumentet. ? 

Hilsen : Magnus i Torshavn , Færøerne. 

Magnus Johansen
On 11/22/2020 at 8:36 PM, Even Stormoen said:

Dét er det. Svart deg der 🙂

Mvh

Hej , har været indlagt for Influenze trods vaccination , men er nu tilbage og vil spørge om der er noget nyt om oversætning af hele dokumentet. ? 

Magnus Johansen
39 minutes ago, Even Stormoen said:

Det ligger på Meldinger.

Mvh

EDIT: Tøys og tull, har sendt deg e-post! Ikke melding.

Okay , jeg ser efter på min indbox. 

Magnus Johansen

Hej, Igen. Som jeg forstod så kan du forstå noget af Latin som du skrev . Så jeg prøver sende dig det første Dokumentet igen af nok den Latinske forklaringen. 1483413457_RC3229011-406500bb-8a5b-4d9c-8f50-95d68c6b0b25_E_134_1Jas2_Mich8_001(6).thumb.jpg.c85be9dd85cfa000bdde7aeba6772f74.jpg

Magnus Johansen
Just now, Magnus Johansen said:

Hej, Igen. Som jeg forstod så kan du forstå noget af Latin som du skrev . Så jeg prøver sende dig det første Dokumentet igen af nok den Latinske forklaringen. 1483413457_RC3229011-406500bb-8a5b-4d9c-8f50-95d68c6b0b25_E_134_1Jas2_Mich8_001(6).thumb.jpg.c85be9dd85cfa000bdde7aeba6772f74.jpg

Du har et tidsfrist på circa 1 .måned  før de lukker Downloadene igen fra National Archives i London . Den 12 Februar . Hilsen : Magnus i Torshavn , Færøerne. 

Magnus Johansen
5 minutes ago, Magnus Johansen said:

Du har et tidsfrist på circa 1 .måned  før de lukker Downloadene igen fra National Archives i London . Den 12 Februar . Hilsen : Magnus i Torshavn , Færøerne. 

Og det første Afsnittet kommer her. Næste. 

RC3229011-406500bb-8a5b-4d9c-8f50-95d68c6b0b25_E_134_1Jas2_Mich8_001 (8).jpg

Even Stormoen
20 timer siden, Magnus Johansen skrev:

Hej, Igen. Som jeg forstod så kan du forstå noget af Latin som du skrev . Så jeg prøver sende dig det første Dokumentet igen af nok den Latinske forklaringen. 

Hei Magnus

Beklager hvis jeg har gitt inntrykk av å være latin-kyndig. Det er jeg absolutt ikke. I hvert fall ikke når det gjelder en så lang tekst, med en skrift som – såvidt jeg kan se – ikke er den samme som den engelske jeg tydet for deg. Den ukjente skriften sammen med latinen (og ukjent kontekst) bevirker derfor dessverre at jeg ikke ser meg i stand til å hjelpe deg.

Beklager, nok en gang.

Håper selvsagt at andre her på forumet kan ‹knekke koden› for deg. «Frisk Mod, Antonius!» 😉

Beste hilsener

Magnus Johansen
2 hours ago, Even Stormoen said:

Hei Magnus

Beklager hvis jeg har gitt inntrykk av å være latin-kyndig. Det er jeg absolutt ikke. I hvert fall ikke når det gjelder en så lang tekst, med en skrift som – såvidt jeg kan se – ikke er den samme som den engelske jeg tydet for deg. Den ukjente skriften sammen med latinen (og ukjent kontekst) bevirker derfor dessverre at jeg ikke ser meg i stand til å hjelpe deg.

Beklager, nok en gang.

Håper selvsagt at andre her på forumet kan ‹knekke koden› for deg. «Frisk Mod, Antonius!» 😉

Beste hilsener

Okay, spiller ingen rolle.  Alt det bedste.  Magnus !. 

• Like 1