Gå til innhold
Nasjonalarkivet

LØYST: Anders Davidson (Næs) - fødd i Luster 1820 - konfirmert i 1835 - kvar kan det ha vorte av denne guten?

Recommended Posts

David Andersson (1794-1869) og kona Siri Bottolfsdotter (1793-1876) var husmannsfolk på Naustvolden under Nes i Luster.  Dei fekk seks born i lag, og medan alle dei fem yngste er kartlagde, har eg aldri lukkast i å finna lagnaden til eldste son deira:

* Anders Davidson, fødd i Luster 20.10.1820 - vart konfirmert i Luster i 1835, men vert so borte vekk!

Er det mogeleg å finna spor etter denne guten?  Kanskje drog han til sjøs?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gopde tips!

Endret av Lars E. Øyane

Innlegg #3:

Hjarteleg takk til Anne for eit fantastisk innlegg!

Eg er ikkje ein augneblink i tvil om at dette er rett mann.  Diverre får me ikkje vita noko meir om livet hans mellom 1835 og 1865, men me lyt vel tru at han er komen i ganske ung alder til Fana.  Uansett, problemet er løyst, og eg er kjempenøgd!

Nok ein kjempetakk for framifrå bistand!

Endret av Lars E. Øyane
  • Lars E. Øyane changed the title to LØYST: Anders Davidson (Næs) - fødd i Luster 1820 - konfirmert i 1835 - kvar kan det ha vorte av denne guten?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.