Jump to content
Nasjonalarkivet

Svare på mail på Brukernes eget forum


Recommended Posts

Etter at digitalarkivet var nede, har jeg ,på min stasjonære PC ikke muligheten å svare  eller sende inn spørsmål- Jeg må benytte annen PC. Hva kan være feilen ? Denne boksen jeg skriver i her, mangler rett og slett på stasjonær PC.

Mvh

Terje

For det første: Er du logget inn i forumet på den stasjonære maskinen?

 

Hvis du er logget inn, vil jeg foreslå at du forsøker på en "hard refresh": https://www.documate.org/automation/what-is-a-hard-refresh-how-to-do-a-hard-refresh-in-any-browser/

 

Mest sannsynlig skal du bruke Ctrl+F5.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.