Jump to content
Arkivverket

Sorenskrivaren i Hardanger og Voss: Skifteregister for Hardanger og Voss 1695-1883

Recommended Posts

Norodd Hagenson

På 1970-eller 1980-talet vart det laga register over skifte for m.a. Hardanger og Voss pluss ein del andre distrikt. Utskriftene var tilgjengeleg på lesesalen ved statsarkivet i Bergen. Desse utskriftene var svært nyttige. På eit tidspunkt vart dei skanna og gjort tilgjengelege i Bokhylla så vidt eg hugsar.

Når vert desse registera tilgjengelege i søkbar form? Og kan dei i det minste verta tilgjengelege igjen i skanna form?

Norodd Hagenson

Det svaret forsto eg ikkje. Søket viser dei skanna skifteprotokollane. Eg spurde etter samla register til alt innhald. Før eg spurde sjekka eg og om dette registeret kunne liggja i noko bokhylle.

Torbjørn Igelkjøn

Stemmer. Det er nr. 305, som er utan link til ny plassering. Linken til Waybackmachine ga meg håp inntil eg såg at linkane der linka attende til lista ein starta med.

• Like 1
Kristian Hunskaar (Arkivverket)

Jeg har funnet de gamle bildefilene som lå i Bokhylla/Webbok. Jeg er imidlertid redd for at kvaliteten på disse, som ikke er all verden i utgangspunktet, vil forringes ytterligere, dersom jeg kjører bildefilene "gjennom publiseringskverna". Det vil opplagt vært en fordel om skifteregistrene kan bli skanna på nytt ved Statsarkivet i Bergen. La oss først undersøke om det kan la seg gjøre.

• Like 1
Torbjørn Igelkjøn

Er det i så fall i same slengen mogeleg å få snike seg til å få skanna skifteregister for Sunnfjord etter 1845?

Edited by Torbjørn Igelkjøn
Norodd Hagenson

Det ville vera flott å få dette skanna på nytt. Og det bør vera sjølvsagt at alle desse registera vert skanna. Eg brukte flittig registera for Hardanger og Voss, Ytre Sogn og Sunnhordland på lesesalen. I tillegg var det vel register for Sunnfjord og Nordfjord. Kvart av desse registera var sortert på to måtar - på førenamn og gard, etter det eg hugsar. Begge var naudsynte for å kunna finna arvingar på ein grei måte. Sorteringa på gard ga oversikt over dei som budde på garden, medan førenamnsorteringa fann dei som hadde flytta til ein annan gard.

Med tid og stunder kan vel innhaldet registrerast i ein database, slik at det vert søkbart.

• Like 1