Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Lars Larsson - fødd Luster 1788 - krambudreng på Lærdalsøyri - gift 1823 med Ingeborg Pettersdotter og forsvinn frå bygdi - kvar kan dei ha vorte av? - Bergen?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ei kjempegåte som eg har jobba med i over 45 år, men utan nokon gong å lukkast i å finna ut av.

Det gjeld søskenbarnet til min eigen tip-oldefar:

Lars Larsson, son av gardbrukar Lars Larsson og Gjertrud Dyresdotter på Prestegard i Luster, vart døypt i Luster 6.7.1788 og gifte seg i Lærdal 27.2.1823 med Ingeborg Pettersdotter, dotter av Petter Arneson og Anna Pedersdotter på Lærdalsøyri, f. i Lærdal 16.2.1788.

Lars skal ha vore krambudreng på Lærdalsøyri, men han og Ingeborg forsvinn frå Lærdal etter kort tid, og den store utfordringi er:

* Kvar tok dei vegen?

Kanskje flytte dei til Bergen, men som krambudreng kan Lars ha butt bær sagt kvar som helst langs kysten...

Det hadde vore skikkeleg stas å finna lagnaden til denne huslyden, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

Hjarteleg takk til Ivar og Leif for fantastisk spennande innlegg!  Om de visste kor mykje eg har blatt i kyrkjebøkene for Lærdal på leiting etter dette...

Eg er so å seia overtydd om at de har finne rette folki, og eg er svært oppglødd over dette!

Problemet er løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Lars E. Øyane changed the title to LØYST: Lars Larsson - fødd Luster 1788 - krambudreng på Lærdalsøyri - gift 1823 med Ingeborg Pettersdotter og forsvinn frå bygdi - kvar kan dei ha vorte av? - Bergen?
  • 9 måneder senere...

Hei Lars!

Euphrosine Aaström var søster til min oldefar, Gustav Isidor Aaström.

Hvis jeg kunne få din e-mail adresse, kan jeg sende deg opplysninger om slekten som kan utfylle det du allerede vet.

Mvh. Egil Ivar Aaström

egilivaraastrom@gmail.com

Tlf. +47 958 72 834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.