Jump to content
Arkivverket

Postering av samme innlegg flere ganger

Oddgeir Fossli

Recommended Posts

Jeg var inne på en tråd og skulle skrive ett innlegg. Jeg stod ikke på den siste siden da jeg vill sittere noen på en forregående side.

Når jeg da trykte på submit forsvant ikke inlegget mitt, men ble bare stående som noe ikke hadde skjedd.

Jeg trykte ett par ganger på submit  til da jeg trodde det var dårlig internettforbindelse.

Når jeg da sjekkt på slutten av tråden viste det seg at mitt innlegg hadde blitt registrert 3 ganger.

Hvordan unngå dette? Jeg slettet innholdet og la inn en forklaring, jeg kan vel ikke slette innlegget i seg selv? 

Kanskje noen moderatorer kan slette disse to innleggene som er merket slettet?

• 6 months later...
På 1.2.2021 den 21.40, Oddgeir Fossli skrev:

Jeg var inne på en tråd og skulle skrive ett innlegg. Jeg stod ikke på den siste siden da jeg vill sittere noen på en forregående side.

Når jeg da trykte på submit forsvant ikke inlegget mitt, men ble bare stående som noe ikke hadde skjedd.

Jeg trykte ett par ganger på submit  til da jeg trodde det var dårlig internettforbindelse.

Når jeg da sjekkt på slutten av tråden viste det seg at mitt innlegg hadde blitt registrert 3 ganger.

Hvordan unngå dette? Jeg slettet innholdet og la inn en forklaring, jeg kan vel ikke slette innlegget i seg selv? 

Kanskje noen moderatorer kan slette disse to innleggene som er merket slettet?

Hei

Jeg tror nok du selv kan slette ditt innlegg.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.