Sven Wittchen Skrevet Februar 11, 2021 Del Skrevet Februar 11, 2021 Hei, dessverre snakker jeg ikke norsk. Så jeg håper Google-oversettelsen er forståelig ... I dåpsoppføringen fra Bergen av Lars (Jonsen?) 26. april 1748 https://media.digitalarkivet.no/view/8674/285 kan jeg ikke tyde et ord: Lars. af f: Jon Larsen og Elen Mortensd: af ??? fadd: Walborg Johannisd:, Maria Jacobsd: Hans Knud- son, Guttorm Knuds: Melchar Hansen. Hva kan være det siste ordet på 2. linje? Et sted eller et geografisk navn? Takk på forhånd Sven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Februar 11, 2021 Del Skrevet Februar 11, 2021 "af Skudev." = af Skudevigen (Skuteviken i Bergen) Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 11, 2021 Del Skrevet Februar 11, 2021 2 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: "af Skudev." = af Skudevigen (Skuteviken i Bergen) Jepp NÅ var du først 🙂 Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Wittchen Skrevet Februar 11, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 11, 2021 Takk for super raske svar! Sven Richard Johan Natvig og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå