Anne Marie Thoreløkken Posted May 7, 2021 Share Posted May 7, 2021 (edited) Hei! Jeg har et spørsmål (igjen) som jeg tror noen her kan svare på. Det gjelder nattverd, og jeg har forstått at både i Sverige og Norge var det viktig at man hadde gått til nattverd. Men jeg har ikke helt fått med meg reglene...måtte de ha gått til nattverd for å få lov til å flytte f.eks. ? Og var det andre restriksjoner ang. nattverd? Noen som vet? Takknemlig for svar Anne Marie. Edited May 7, 2021 by Anne Marie Thoreløkken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Posted May 7, 2021 Author Share Posted May 7, 2021 PS! Kanskje har jeg postet denne på feil sted.... Anne Marie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Marie Thoreløkken Posted May 7, 2021 Author Share Posted May 7, 2021 Da har jeg flyttet spørsmålet til Brukerforumet. AM- Torbjørn Igelkjøn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Posted May 8, 2021 Share Posted May 8, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts