Gå til innhold
Arkivverket
Sissel Johnsen

Trillingfødsler

Recommended Posts

Sissel Johnsen
http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=75773&sok=trillingf%F8dsler&nr=2&antinnlegg=42&startnr=&antall=&spraak=n#anker Her er linken til det gamle temaet. I Larvik er trillingene Elise, Anna og Ingeborg Marie registrert med fødselsdato 3.aug 1860. Elise døde før hun kom til kirken, de to andre døpes 19.aug 1860 Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1850&idx_id=1850&uid=ny&idx_side=-74

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ann-Mary Engum

Lenken til temaet virket ikke.

Legger inn T ema 75773

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sissel Johnsen

Tusen takk :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

I mitt innlegg (28) i den gamle debatten viser eg til eit trillingsett i Gloppen i 1824 - men av ein eller annan grunn gløymde eg å ta med settet som de faktisk finn på neste side - Nils Absalonson Råd under mannkjønn, og Marte og Kari Absalonsdøtre under kvinnekjønn. Ingen av dei levde mange dagane.

Men at to av dei tre kjende trillingpara i Gloppen sidan starten på kyrkjebokføringane skulle kome i løpet av eit halvt års tid - det må vel vere snakk om astronomiske "odds" for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.