Gå til innhold
Arkivverket

Konfirmerte i Vestre Aker kirke i 1929


Stein Høegh-Larsen
 Del

Recommended Posts

Jeg har lett med lupe, men klarer ikke å finn noe kirkebok som viser konfirmerte i Vestre Aker kirke i 1929. Jeg finner ikke noe etter 1926, så er ikke det skannet og lagt ut eller ser jeg feil? Vil det være mulig å få sett dataene i det hele tatt?

 

Treffliste for søk etter skanna kirkebøker - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stein

 

Statsarkivet i Oslo har ikke fått avlevert aktuell kirkebok med konfirmerte fra Vestre Aker. For denne type kirkelige handlinger etter 1926, må du ta kontakt direkte med Bakkehaugen, Majorstuen og Vestre Aker menighet: https://kirken.no/bmv

 

Mvh

Mette Værnes

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 8/24/2021 at 4:22 PM, Mette Værnes (Arkivverket/BSaO) said:

Hei Stein

 

Statsarkivet i Oslo har ikke fått avlevert aktuell kirkebok med konfirmerte fra Vestre Aker. For denne type kirkelige handlinger etter 1926, må du ta kontakt direkte med Bakkehaugen, Majorstuen og Vestre Aker menighet: https://kirken.no/bmv

 

Mvh

Mette Værnes

 

 

Hei,

Mange takk for svar og jeg har kontaktet dem å fått fatt i den opplysningen jeg trengte. Så viser det seg jo at den ene opplysningen krever mer research i kirkebøkene som mangler for Vestre Aker og som skulle vært tilgjengelig. Jeg får beskjed at de ikke har kapasitet til å lete frem det jeg spør om, og som jeg har full forståelse for. De har 23 bøker (tror jeg det var) som de ønsker/har forsøkt å få Riksarkivet til å ta i mot uten hell. Så spør jeg jo som privatperson, er det noe plan for når disse vil bli skannet og lagt ut på digitalarkivet.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.