Gå til innhold
Arkivverket

Nels og Betsy Anderson - farmarar 1870 i Utica township, Crawford Co., WI med son Thomas - kanskje var dei frå indre Sogn, men kven var dei?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg slit med å finna det norske opphavet til denne huslyden.  Eg finn ingen Nils Andersson i Sog og jodane på denne alderen med kone «Betsy»!

Dwelling # 126: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DCY9-PBD

Anderson, Nels 55 farmer Nor

Anderson, Betsy 50 housekeeping Nor

Anderson, Thomas 19 farming Nor

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Innlegg #2:

Eg vil i kveld gjerne få henta fram att denne huslyden som opptrer i Utica township, Crawford Co., WI i 1870 - einaste gongen eg ser dei!  Kan dei vera flytte derifrå att?

Eg attgjev her alle dei norske på denne sida av folketejingi - kanskje Nels og/eller Betsy er i slekt med nokon av dei?

Netving, Hans D 50 farmer Nor                                  Hans Ørbeck Dominicusson Natvig f. Årdal 16.7.1820 utv. 1866

Netving, Fredrika 40 housekeeping Nor                    Fredrikke Kirstine Thomasdotter Lægreid f. Årdal 21.10.1829 utv. 1866

Netving, Dominicus 11 at school Nor                          + Dominicus Ørbeck f. Årdal 28.12.1858 utv. 1866

Netving, Carrie 9 at school Nor                                   + Kari Ørbeck f. Årdal 7.3.1861 utv. 1866

Netving, Peter 7 at school Nor                                     + Peder Severin Hjermann f. Årdal 23.8.1863 utv. 1866

Netving, Christian 4 WI                                                + Christian Ørbeck f. Crawford Co., WI 6.10.1866

Netving, Chritiana 2 WI                                                + Ellen Christine f. Crawford Co., WI ?.?.1868

Nelson, Lewis 35 farmer Nor                                       Lasse Nilsson Eikeberg f. Hafslo 28.8.1842 utv. 1866

Nelson, Betsy 30 housekeeping Nor                           Bertha Johannesdotter Opheim f. Hafslo 16.5.1834 utv. 1866

Nelson, Betsy 5 Nor                                                       + Bertha Bertine f. Bergen 16.4.1866 utv. 1866

Nelson, Nels 2 WI                                                          + Nils Johan f. Crawford Co., WI 13.11.1867

Nelson, Susan 4/12 WI Jan                                          + Synnova f. Crawford Co., WI 1.10.1869

Anderson, Nels 55 farmer Nor

Anderson, Betsy 50 housekeeping Nor

Anderson, Thomas 19 farming Nor

Rogers, John S 45 farmer PA                                       John Seth Rogers f. Wayne Co., PA 16.11.1824

Rogers, Betsy 28 housekeeping Nor                            Bertha Torkildsdotter Langeland f. Finnøy 8.9.1842 utv.

Rogers, Henry 15 at home WI

Rogers, Dewitt 14 at school WI

Rogers, John 9 at school WI

Rogers, Cyrus 7 at school WI

Rogers, Dora 8 at school WI

Rogers, Thomas 6 at school WI                                   + Thomas B. (Thompson) f. Crawford Co., WI 15.7.1864

Rogers, Elmer 2 WI                                                       + Elmer E. f. Crawford Co., WI 30.9.1868

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ein Thomas Anderson f 1848, dvs 22 år i 1870, emigrert til Wisc i 1868.

Mor er:  Elisabeth Sjurson f 1815 i Hafslo.

Far er:  Anders Torbjørnson f 1813 i Luster. Død: 1860 i Luster.

——-

Lars :  Kan det teinkast at Elisabeth vart gift m/ ein Nils Anderson på den tida ho emigrerte til USA, eller vart gift m/ Nils der borte ?

Kjelda mi er: http://www.norwayancestors.com/getperson.php?personID=I98425&tree=tree4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

Hjarteleg takk til Jon for eit godt forslag.

Eg har studert denne huslyden nærare, men slår fast at denne Elisabeth IKKJE gifte seg att.  Ho står i FT1870 som Elizabeth Seaverson, rett nok med feil alder, men busett hjå dotteri Ingeborg «Emily» og svigersonen Lars Larson «Lewis Lewison» i Windsor township, Dane Co., WI:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DT87-KBV

So, diverre, Nels og Betsy med son Thomas er nok andre folk, men kven...?

Ein ny kjempetakk for framifrå freistnadar på å identifisera desse emigrantane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider