Gå til innhold
Arkivverket

Transkiberingsmal konfirmerte og registrering av dåpsdato/år

Rolf Hestetræet
 Del

Recommended Posts

Digitalisering av konfirmerte for Herdla prestegjeld er ferdigstilt tidligere til og med 1915 og jeg skal nå fortsette dette arbeidet. Ser det tidligere er innført og registrert dåpsdato men når jeg laster ned excel malen fra deres hjemmeside så inneholder den ikke kolonne for å registrere dåpsdato og dåpsår kun fødselsdato, fødselsår og alder. Mangler det en kolonne for dette og evt hvor skal disse kolonnene plasseres eller skal de utelukkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2022 den 13.05, Rolf Hestetræet skrev:

Digitalisering av konfirmerte for Herdla prestegjeld er ferdigstilt tidligere til og med 1915 og jeg skal nå fortsette dette arbeidet. Ser det tidligere er innført og registrert dåpsdato men når jeg laster ned excel malen fra deres hjemmeside så inneholder den ikke kolonne for å registrere dåpsdato og dåpsår kun fødselsdato, fødselsår og alder. Mangler det en kolonne for dette og evt hvor skal disse kolonnene plasseres eller skal de utelukkes?

Dette spørsmålet er besvart i en epost

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.