Gå til innhold
Arkivverket

Til Lars Øyane

Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Innlegg #5:

So vidt eg hugsar, kom me aldri nokon veg med denne saki.  Men det er vel nokolunde sikkert at Anna gift Askøy 1.9.1816 var Anna Svendsdotter, fødd i Årdal 9.9.1784, men oppvaksen i Luster.  Den John Aslakson Kjerland som gifte seg i Krosskyrkja i 1829, er nok ein heilt annan person...

Eg fekk vel aldri nokon kommentar frå Arnvid Lillehammer i denne saki, so kanskje veit heller ikkje han noko meir om dette parfolket...

Men eg er ein evig optimist og vonar framleis på at eit svar vil dukka opp...

PS: Me har vel aldri sjekka om Johannes og Anna fekk born døypte på SOTRA - dei budde jo på Ågotnes!?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrien sak Lars

Ågotnes sporet som Even kom opp med bør nå sjekkes. Kanskje det var/er en gård der ved navn Berg. Tenker da også helt ut til Misje. Noen lokalkjente kan forhåpentligvis hjelpe litt her.

Ellers kjenner jeg ikke foreldrene til Anna. hva var deres navn igjen?

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

PS: Me har vel aldri sjekka om Johannes og Anna fekk born døypte på SOTRA - dei budde jo på Ågotnes!?

Hjelp til eventuell Sotra-leting.

Fra Historikk for prestegjeld og sogn:

Askøy […] Ble anneks under Fjell [Sotra] 1813, kom under St. Jørgens Hospital 1819 . . . […]

Og for å gjøre det enda mer innfløkt:

Fjell […] Utskilt fra Sund prestegjeld 1813, på nytt anneks under Sund i 1819. […]

Mvh

Endret av Even Stormoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugreit i gamle dager.

Studshavn prestegjeld  på Askøy styrte ca en femtedel av det som i dag er i Bergen, da snakker vi fastlandet. Manger prestegjeld hadde nordre Askøy og deler av nåtidens Øygard kommune osv, osv, dette kan nok andre bedre enn jeg.  

Men dengang så var det  båtleden som rådde.

Men hvis Lars sine betraktninger er rett, så var Anna av tater slekt, og de hadde stort sett  tilhold på selve Strudshavn, Florvåg og Hanøy på Askøy. På Sotra(inkludert Sund og Øygarden vet jeg mindre om)

Er det andre som kan justere dette til ca 1800 ?

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #9:

For å «rekapitulera» denne utfordringi, so var det 2 x Anna Svendsdotter i denne sokalla «Svends-ætti» frå Luster:

#1. Anna Svendsdotter, «uekte» dotter av omreisande Svend Eliasson Sogndalsfjæren (1759-    ) og søskenbarnet Gunnhild Svendsdotter Holsæt (dotter av Svend Svendson i første ekteskapet hans) (1745-    ).  Denne Gunnhild kan vera avlidi kort tid etter at dotteri Anna vart døypt i Opheim sokn på Voss 13.1.1781.  Anna budde 1801 hjå (omreisande) husmann Ole Christopherson og Dortha Johannesdotter på Slottet under Skildeim i Luster! - Anna konfirmert i Luster 1797: https://www.digitalarkivet.no/view/279/pk00000000458478

#2. Anna Svendsdotter, dotter av omreisande hesteskjerar Svend Svendson Holsæt (1720-1809) og andre kona Ragnhild Pedersdotter (Aarstu, Luster) (1748-1821).  Denne huslyden hadde «vinterbustad» på Slottet under garden Skildeim i Luster til dei kring 1805 flytte til Vikøyri.  Denne Anna var fødd i Årdal 9.9.1784 og budde 1801 på Slottet under Skildeim i Luster! - Anna konfirmert i Luster 1799: https://www.digitalarkivet.no/view/279/pk00000000458567

Anna #2 var med andre ord ei «halvmoster» av Anna #1...

FT1801 for garden Skildeim i Luster syner Anna #1 i 7de familie og Anna #2 i 8de familie: https://media.digitalarkivet.no/view/58398/11

Ei av desse Anna Svendsdøtrene vart mor til:

* Inger Marie Pedersdotter, døypt i Stranda på Sunnmøre 2.4.1811 som «uekte» dotter av Anna Svendsdotter og Peder Christianson Dahle, truleg identisk med Peder Christopherson, ein omreisande bror av Ole Christopherson i 7de familie på Skildeim i Luster 1801, døydde i Marifjøra i Hafslo 12.7.1892.  Ho vart kring 1827 «sambuande omstreifar» med Mons Pederson Hæreid, som òg ætta frå «Svends-ætti» frå Luster, døypt i Gulen 14.7.1804 og avliden i Lavik 10.7.1879.  Dei reiste ein del kring på Mørekysten, men budde frå 1840-åri for det meste på ein plass i Bakken under Hæreid i Årdal og fekk minst 15 born i lag.

Det er høgst uvisst kva for ei Anna som fekk denne dotteri i Stranda i 1811, men eg har til no gått ut ifrå at det var Anna #1, medan Anna #2 vart kona til Johannes Aslakson Berg.  MEN, i dei gamle debattane kring Anna #2 og Johannes Aslakson Berg har det vore antyda at denne Anna skulle vera fødd kring 1781 , og i so fall høver ho kanskje betre på Anna #1??

Kanskje kunne me komma eit steg nærare om me hadde greidd å finna konfirmasjonen til Inger Marie Pedersdotter?

Takkar so mykje for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte litt Johannes og bopel Berg og kom over vielsen i klokkerboken som har litt feil i transkiberingen og fant dette https://www.digitalarkivet.no/kb20070319660221 som har litt mer info om alder. Johannes står oppført med 33år og Anna med 36år som antyder at hun er født rundt 1780. Det står at Johannes var bosatt på Berg og det finnes en plass på Askøy under gnr 5 som har det navnet og befinner seg i nabo bygden Erdal som grenser opptil Florvåg som deter nevnt tidligere. Kirkebøkene fra før 1800 for Askøy er ikke transkribert enda og jeg har sett i den skannede utgaven etter Johannes men har ikke funnet dåpen hans. 

Under vielsen står det og at Johannes Logerer i Aageness kan ha sammenheng med at forloveren Peder Jacobsen Aageness (Ågotnes) som bodde på bnr 11 på Ågotnes? Den andre forloveren Olavus Halversen fra Hetlevik

Skjermbilde 2022-03-12 kl. 11.13.30.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #11:

Hjarteleg takk til Rolf for eit spennande innlegg!  Der har me alderen til Anna på 36...

Elles har eg blatt lite vetta attende i tidlegare tema, særleg følgjande: https://forum.arkivverket.no/topic/205743-anna-svendsdotter-x-2-på-slottet-i-luster-fødde-1781-og-1784-den-eine-tanta-til-hi-og-lagnadane-deira/?tab=comments#comment-1742029

Eg refererer først til Arnvid Lillehammer i eit innlegg frå 2011:

«... Eg ser du har ope om foreldra til Inger Marie.  Ho vart jo døypt i 1811 som du nemner (2. april), i Stranda på Sunnmøre.  Då er det sagt at ho var av Veøy prestegjeld.  Faren er kalla utkomandert matros Peder Kristiansen Dahl av Bolsøy og mora tøs Anne Svendsdatter av Veøy.  Du er jo ekspert på Anne Svendsdatter si slekt, så eg reknar helst med at du veit kven denne matrosen er [kommentar: det gjer eg IKKJE!].  Det er jo mannen til Anne si faster, Gunnhild Eliasdatter, som har fått farsnamnet sitt radbrekt.  Det var nemleg Peder Kristoffersen, son til Kristoffer Olsen og Marie Pedersdatter, som var far til Inger Marie, kona til Mons.  Peder Kristoffersen fekk vel ikkje born med Gunnhild Eliasdatter?  Anne Svendsdatter fortalde ein gong at ho var oppfostra hjå bror til Peder, Ole Kristoffersen.»

I 2017 skreiv so Arnvid Lilehammer følgjande i ein e-post:

«21. oktober 1815 kom ein koparslagar og avskjediga soldat som heitte Peder Bårdsen til Molde og bad om pass til Trondheim for seg, kona Gunnhild Eliasdatter og kona si brordotter Anna Svendsdatter.
24. mai 1819 kom så denne karen, Peder Bårdsen, til Stavanger frå Molde og ville nordover att til Tromsø. Han hadde med seg kona si, Gunnhild Eliasdatter og den same brordottera Anna Svendsdatter og ei lita jente, Inger Marie (sagt å vera 12 år i 1822) men som du veit var døypt i Bolsøy i 1811. Peder Bårdsen var altså far hennar, sjølv om det var Gunnhild som då var kona hans. Difor måtte dei bløffa med namna. Anna er altså brordotter til  Gunnhild.»

Eg skriv vidare i same tema:

«So vidt eg kan tolka dette, var altso Gunnhild Eliasdotter, døypt i Sogndal i 1.5.1752, gift, eller i alle fall reisande, i lag med Peder Christopherson referert til i innlegg #1 som fødd i Lærdal 22.4.1775.  Og Anna Svendsdotter, som reiste i lag med dei, må vera Anna d.e., dotteri til Svend Eliasson frå Sogndal og søskenbarnet Gunnhild Svendsdotter d.e. og døypt på Vossestrand 13.1.1781.  Ho budde i 1801 hjå Ole Christopherson i Luster (1778-1824), som rimelegvis, etter kva me har sagt i innlegg #1, må ha vore ein bror av Peder Christopherson!

Denne Peder Christopherson må ha «bløffa» med namnet sitt.  Då han i 1811 vart far til Inger Marie (med mor Anna Svendsdotter), kalla han seg Peder Christianson Dahl, men sidan har han kalla seg for Peder Baardson!»

Arnvid Lillehammer seier vidare:

«Peder Bårdsen og Gunnhild Eliasdatter reiste saman, nordover - og sørover igjen - i 1820-åra og nådde faktisk så langt nord som til Tromsø 2. november 1823. Dei var der nord ennå året etter og fekk påskrift av fogden i Senja og Tromsø 31. mai 1824 for ei reise til Vesterålen.
Ikkje lenge etter dette trur eg Gunnhild Eliasdatter må vera avliden og i byrjinga av 1830-åra hadde han fått seg ei ny fylgjekone som heitte Anna Svendsdatter. Det store spørsmålet er då om dette er den same Anna Svendsdatter som fylgde han ikring 1820. Det treng det ikkje vera. I 1835 oppgir denne Anna Svendsdatter alderen sin til 51 år, det vil seia at ho kan vera født ikring 1784»

Kan denne «nye følgjekona» hans vera Anna Svendsdotter d.y., ho som var f. i Årdal 9.9.1784?  Ikkje godt å seia...  For Arnvid seier vidare:

«Gjennom reisepass kan eg fylgja Peder Bårdsen og Anna Svendsdatter nord og sør langs kysten gjennom 1830-åra til den siste innførsla eg har frå Kristiansund 12. august 1840. Då - i 1840 - hadde dei med seg ei systerdotter til Anna som heitte Karen Sofie»

Kven er so denne Karen Sofie??  Søsterdotter av Anna #1 eller Anna #2?

Me veit sikkert at Anna #2 hadde berre ei (full-)søster (halvsøstrene hennar var mykje eldre og kan ikkje ha hatt born so seint som Karen Sofie truleg var fødd!), Gunnhild Svendsdotter d.y. (1786-1835), som reiste i lag med halbrorsonen Axel Christopherson, men eg kjenner ikkje til at dei hadde noki Karen Sofie!

Derimot hadde Anna #1 ei halvsøster: Ingeborg Andersdotter, som KAN ha vore mor til Karen Sofie.  Ingeborg vart døypt «uekte» på Leikanger 15.8.1779 «Moderen Gunele Eliasdtr af Hæst-gjedlselskab, Faderen Anders Olson frå Nordland»: https://media.digitalarkivet.no/view/11567/25

So skriv Gunn Eliassen i 2019 under same tema:

«Denne tråden har virkelig forvirret meg.

Ifølge denne tråden, ser det ut til at moren til Inger Marie Pedersdotter er Anna Svendsdotter (1781) som er datter til Gunhild d.e. Svendsdotter og Svend Eliasson.

Jonny Mydland som er etterkommer til Inger Marie sier det er Anna Svendsdotter (1784) som er datter til Svend Svendson (1720) og Ragnhild Pedersdotter.

Jeg har ganske stor tiltro til Jonny. Han er jo kjent for sin kunnskap om de reisende.

Jeg blir litt forvirret av alle disse Svend'ene, Anna'ene og Gunhild'ene, og jeg klarer ikke helt å stole på min egen tolkning av teksten her.

Kan noen oppklare litt?»

Kunne det vera ein tanke å kontakta Jonny Mydland om denne saki?

Nye tips vert mottekne med stor takksemd!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å bli sikker på denne slekta naturlig nok når man ser hvor Lars og Co sliter.

Jeg har en Matheo Konstantin Pisani som ble gift med Bertha Johnsen (datter) 5. okt 1875  Vik, Sogn og Fjordane, Norge - 

19. feb 1929 (i en alder av 53)  Bergen,Hordaland.

Hennes foreldere skal være John Sjursen Vikøren 24. juli 1847  Vik i Sogn og Ingeborg Andersdatter 1848.

Er det noen som kan hjelpe meg bakover til Luster med kirkebøker så er det helt suverent.

Mvh
Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!  Lars kontaktet meg for å få en kommentar til dette om de to Anna'ene og hvem som er mor til "Stor-Inger" født 1811.  Sistnevnte er anemor min, og i alle fall inntil denne diskusjonen her har jeg antatt at moren var den Anna født i 1784...  Med andre ord: Jeg er slettes ikke sikker nå...  Dette er skikkelig komplisert, og med to Anna'er født hhv 1781 og 1784 er det kanskje ikke sikkert vi fullt ut finner ut av dette...  Det får jo også konsekvenser for min egen anetavle...  Beklager at jeg her ikke kan tilføre noe nytt, men håper virkelig at det er mulig å finne ut av mysteriet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2022 den 23.25, Ivar Moe skrev:

Vanskelig å bli sikker på denne slekta naturlig nok når man ser hvor Lars og Co sliter.

Jeg har en Matheo Konstantin Pisani som ble gift med Bertha Johnsen (datter) 5. okt 1875  Vik, Sogn og Fjordane, Norge - 

Hennes foreldere skal være John Sjursen Vikøren 24. juli 1847  Vik i Sogn og Ingeborg Andersdatter 1848.

Er det noen som kan hjelpe meg bakover til Luster med kirkebøker så er det helt suverent.

Mvh
Ivar

Berthe Johnsdatter født 1875 Vikøyren er gift 6 mars 1899 i Nykirken med Matheo Constantin Pisani 

https://www.digitalarkivet.no/kb20060623050067

Berthe sine foreldre er John Sjursen og Ingeborg Andersdatter

Ingeborg Andersdatter er født 21 juni 1846 i Vikøyren. Hun ble gift i 1875 med John Sjursen. Jeg har en god del informasjon om slekten til Ingeborg sin farmor (da dette er en del min egen slekt)

Litt usikker på hvor denne slekten kommer inn i denne diskusjonen. Denne slekten er stort sett slik jeg ser det knyttet til Vik i Sogn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket skrev:

Ingeborg Andersdatter er født 21 juni 1846 i Vikøyren. Hun ble gift i 1875 med John Sjursen.

Nå var nok innlegget mitt om denne slekta lite informativt, men det er nettopp anene til denne Ingeborg som skaper hodebry.

Dåp Ingeborg - https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070306620127.jpg

Dåp Anders -  far til Ingeborg - https://media.digitalarkivet.no/view/11756/48577/128

Dåp Elias - far til Anders - https://media.digitalarkivet.no/view/11756/48577/18

Så langt antar jeg alt er riktig.  Jeg ser at flere slektsider opererer med Svend Svendsen 1720 - 1809 fra Luster som far til Elias. Det er dette jeg ikke får helt til å stemme. Svend ville feks vårt 70 år da Elias ble født. 

Så hvis du Renathe eller andre kan avkrefte eller bekrefte dette farsforholdet så vil det være til stor hjelp.

Mvh

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #16:

Heisan Ivar.  Her er kva eg har skrive om Elias Svendson, yngste barnet til Svend Svendson Holsæth:

~~~~~~~~~~~~~

10. Elias Svendson, døypt i Vik 20.5.1790,

Elias Svendson flytte kring 1805 med foreldri til Vik der han 31.5.1812 gifte seg med Britha Andersdotter frå Vikøyri i Vik.  Ho var dotter av strandsitjar Anders Johnson på Vikøyri, opphavleg frå Ovri, og kona Margretha Andersdotter frå Seimsøyri og f. i Vik kring 1784.  Elias og Britha vart buande som strandsitjarar på Vikøyri i Vik der Elias d. 20.3.1858.  Britha Andersdotter d. same staden 7.1.1861.  Me kjenner til fem born etter dei:

a. Svend Eliasson, døypt i Vik 16.9.1812, sette livet til på sjøen 24.10.1845.  Svend var innerst og budde på Vikøyri i Vik.  Han var ugift, men fekk minst fire born.

b. Anders Eliasson, døypt i Vik 17.9.1815, d. som strandsitjar og enkjemann på Vikøyri 4.5.1895.  Anders gifte seg i Vik 24.11.1843 med Britha Olsdotter frå Vikøyri, døypt i Vik 16.8.1818.  Ho d. som strandsitjarkone på Vikøyri 18.11.1889.  Anders var grytestøypar, og han og Britha budde som strandsitjarar på Vikøyri i Vik.  Dei fekk ti born i lag.

c. Britha Eliasdotter, f. på garden Eiken i Lavik og døypt der 9.8.1818, d. som strandsitjarkone på Vikøyri 22.5.1866.  Ho gifte seg første gongen i Vik 27.1.1843 med Knut Mikkelson frå Vetleøyri under Seimsøyri i Vik, ein dotterson av husmannsdotter Gjertrud Bottolfsdotter frå Myri under Dale prestegard (1749-1820).  Han vart døypt i Vik 6.1.1818, men vart 20.1.1846 finne drukna i Bergen under ei vitjing dit.  Britha gifte seg 10.1.1857 att i Vik med enkjemannen Erik Christopherson, opphavleg frå Valsvik i Vik, f. i Vik kring 1803.  Han d. som legdelem på Stadheim i Vik 23.5.1884.  Knut var husmann på Lilleøyri i Vik, medan Erik var sjømann, skomakar og strandsitjar på Vikøyri i Vik.  Britha fekk i alt fem born, tre frå første ekteskapet, eitt mellom dei to ekteskapi og eitt frå andre ekteskapet.

d. Ragnhild Eliasdotter, f. i Vik 12.9.1821, d. som strandsitjarkone på Vikøyri 17.12.1857.  Ho gifte seg i Vik 4.1.1848 med Elling Lasseson frå Vikøyri, f. i Vik 14.11.1821.  Han d. som strandsitjar og enkjemann på Vikøyri 2.8.1900.  Som enkjemann gifte han seg 9.5.1862 att i Vik med Martha Pedersdotter frå Kvamme i Kvamsøy, døypt

##### (1808? – far: Peder Jensson – kan henda døypt Leikanger 17.11.1808 – Feten!?)

Ho d. som strandsitjarkone på Vikøyri 1.6.1872, og Elling gifte seg tredje gongen i Vik 1.8.1876 med enkja Britha Endresdotter, opphavleg frå Vikøyri, f. i Vik 5.4.1826.  Ho d. som strandsitjarkone på Vikøyri 2.7.1887.  Elling var strandsitjar og budde levetidi ut på Vikøyri i Vik.  Han fekk seks born, som alle var frå første ekteskapet med Ragnhild, mellom anna denne dotteri:

- Maria Ellingsdotter (1851-1934), vart gift med husmann Anders Erikson Svangstu i Øyane under Flattun i Luster (1851-1931) (s.d.).

e. Isabella Margrethe, kjend som Bella Eliasdotter, f. i Vik 22.5.1825, d. som maskinistkone i Bergen 5.5.1886.  Bella flytte i ung alder til Bergen og gifte seg der i Krosskyrkja 24.10.1852 med Anders Christenson frå Vikøyri i Vik, i Bergen kjend som Anders Christensen.  Han var f. i Vik 11.3.1826.  Han d.

##### (dato og stad for dødsfallet hans? - e. 1886!)

Anders reiste til sjøs som fyrbøtar og sidan som maskinist, men han og Bella budde i Bergen levetidi ut.  Dei fekk sju born i lag.

~~~~~~~~~~~~~

Eg ser ingen vanskar med opphavet til denne ætti, men kanskje du Ivar, eller andre, kan føya til dei detaljane som manglar...?

Endret av Lars E. Øyane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket skrev:

Berthe Johnsdatter født 1875 Vikøyren er gift 6 mars 1899 i Nykirken med Matheo Constantin Pisani 

https://www.digitalarkivet.no/kb20060623050067

Berthe sine foreldre er John Sjursen og Ingeborg Andersdatter

Ingeborg Andersdatter er født 21 juni 1846 i Vikøyren. Hun ble gift i 1875 med John Sjursen. Jeg har en god del informasjon om slekten til Ingeborg sin farmor (da dette er en del min egen slekt)

Litt usikker på hvor denne slekten kommer inn i denne diskusjonen. Denne slekten er stort sett slik jeg ser det knyttet til Vik i Sogn

Innlegg # 17:

Renathe !

Lears E. Øyane kjem i Innlegg # 9 med 2 forslag til kven Anna Svandsen er. I forslag nr 2 som vært det endelige / Fasitt: 

Så ar Anna syster til Elias Svendsen f 1790 ( innlegg nr 16) og dermed oldefar til Ingeborg Andersdtr f 1846.

Endret av Jon Sværen
Nr på innlegget er feil !
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2022 den 23.25, Ivar Moe skrev:

Mvh
Ivar

Innlegg # 18:

Ivar !

Her er ei liste frå Slekt og Data som viser korleis du kjem attende til Luster:

http://www.norwayancestors.com/pedigree.php?personID=I15245&tree=tree4

Håpar at lekkja er OK.

Endret av Jon Sværen
Innlegget var utan nr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Lars og Jon. 

Da var slektsrekka riktig, svært godt å få en bekreftelse på det.

e. Isabella Margrethe, kjend som Bella Eliasdotter, f. i Vik 22.5.1825, d. som maskinistkone i Bergen 5.5.1886.  Bella flytte i ung alder til Bergen og gifte seg der i Krosskyrkja 24.10.1852 med Anders Christenson frå Vikøyri i Vik, i Bergen kjend som Anders Christensen.  Han var f. i Vik 11.3.1826.  Han d.

##### (dato og stad for dødsfallet hans? - e. 1886!)

Vedrørende fyrbøter Anders Christensen så er det nok han som dør 19 mars 1893

image.png.b375d624d215bb5b309c558446b0fd58.png

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #20:

Hjarteleg takk til Ivar for siste innlegget som då fastslår dødsfallet til Anders Christensen!  Kjempebra!

Då manglar berre opphavet til Martha Pedersdotter f. 1808.  Kanskje var ho enkje då ho i 1862 gifte seg med Elling Lasseson: https://media.digitalarkivet.no/view/8416/247
Elles synest ho ikkje ha vore frå Feten i Balestrand (den gongen Leikanger), for den Martha døydde før 1811!  FT1865 seier tydeleg ho var fødd i (dåverande) Vik i 1808: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01038253000440

Ved blaing i konfirmasjonslistene for Vik finn eg ei Martha Pedersdotter Quamme konfirmert i 1824, 16 år gammal, dotter av Peder Lasseson og Britha Johannesdotter: https://media.digitalarkivet.no/view/11757/73

Kan det vera ho??  Men eg finn ho ikkje døypt!!  Derimot finn eg at husmannen Peder Lasseson og kona Anna Hansdotter på Bersteigen under Kvamme hadde ei dotter Martha døypt i Vik 5.7.1810: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000010453387

Men bygdeboki for Balestrand nemner ikkje Martha som overlevande barn i denne huslyden!  Merkeleg...!

Eg kan elles leggja til at Svend Svendson Holsæth truleg var fødd i Sogndal kring 1720 som son av hesteskjerar Svend Eliasson i Kaupanger og kona Anna Olsdotter, som båe visstnok var komne frå Bergen.

Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

Innlegg #20:

Hjarteleg takk til Ivar for siste innlegget som då fastslår dødsfallet til Anders Christensen!  Kjempebra!

Ved blaing i konfirmasjonslistene for Vik finn eg ei Martha Pedersdotter Quamme konfirmert i 1824, 16 år gammal, dotter av Peder Lasseson og Britha Johannesdotter: https://media.digitalarkivet.no/view/11757/73

Kan det vera ho??  Men eg finn ho ikkje døypt!!  Derimot finn eg at husmannen Peder Lasseson og kona Anna Hansdotter på Bersteigen under Kvamme hadde ei dotter Martha døypt i Vik 5.7.1810: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000010453387

Men bygdeboki for Balestrand nemner ikkje Martha som overlevande barn i denne huslyden!  Merkeleg...!

Eg kan elles leggja til at Svend Svendson Holsæth truleg var fødd i Sogndal kring 1720 som son av hesteskjerar Svend Eliasson i Kaupanger og kona Anna Olsdotter, som båe visstnok var komne frå Bergen.

Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!

Innlegg # 21:

Lars ! 

At èin husmannsfam ikkje er har nevnt dattera  Martha f 1810 er vel ikkje så merkelig, eller kva ?

sjølv om Balestrand 1 er gitt ut på nytt i 1985, er det lite og ikkje noko retting ang Husmennene på Kvamsøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ivar Moe skrev:

Nå var nok innlegget mitt om denne slekta lite informativt, men det er nettopp anene til denne Ingeborg som skaper hodebry.

Dåp Ingeborg - https://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070306620127.jpg

Dåp Anders -  far til Ingeborg - https://media.digitalarkivet.no/view/11756/48577/128

Dåp Elias - far til Anders - https://media.digitalarkivet.no/view/11756/48577/18

Så langt antar jeg alt er riktig.  Jeg ser at flere slektsider opererer med Svend Svendsen 1720 - 1809 fra Luster som far til Elias. Det er dette jeg ikke får helt til å stemme. Svend ville feks vårt 70 år da Elias ble født. 

Så hvis du Renathe eller andre kan avkrefte eller bekrefte dette farsforholdet så vil det være til stor hjelp.

Mvh

Ivar

Takk for avklaring på hvem av disse som skulle være fra Luster. Det er altså Elias Svendsen som er veien til Luster. Den grenen har jeg ikke fulgt, da Elias kun gifter seg inn i min slekt. Han gifter seg med søsteren til min direkte ane. 

Jeg har fulgt etterkommere til Elias og konen, de er fjerne slektninger, men altså ikke Elias sin aner de ikke er min slekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Da er vel denne Elias som blir døpt i 1709 en bror av Svend Svendsen Holsæth

https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000006087062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.