Gå til innhold
Arkivverket

Inga Eriksdatter f. 14.04.1870 - konfirmasjon i Harran ca 1885


Ivar Leveraas
 Del

Recommended Posts

Inga Eriksdatter (seinere Sandnes) ble født i Grong, og trolig konfirmert i Harran. På forespørsel svarer Kirkekontoret at KB for Harran er innlevert SA i Trondheim, men jeg finner den ikke på Digitalarkivet. Om de finnes der, vennligst fortell meg hvordan jeg finner den. Dersom de ikke er lagt ut, ber jeg om å få opplyst når hun ble konfirmert - og hvor hun da bodde. 

Jeg trenger disse opplysningene i forbindelse med en fortelling om henne som jeg jobber med.

Vennlig hilsen

Ivar Leveraas

Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ivar Leveraas skrev:

Inga Eriksdatter (seinere Sandnes) ble født i Grong, og trolig konfirmert i Harran. På forespørsel svarer Kirkekontoret at KB for Harran er innlevert SA i Trondheim, men jeg finner den ikke på Digitalarkivet. Om de finnes der, vennligst fortell meg hvordan jeg finner den. Dersom de ikke er lagt ut, ber jeg om å få opplyst når hun ble konfirmert - og hvor hun da bodde. 

 

Det er riktig at slik kirkebok ikke finnes i Digitalarkivet.

 

Jeg viser til Arkivverkets nettsider med hensyn til henvendelser vedrørende ikke-digitalisert arkivmateriale: https://www.arkivverket.no/tjenester/bestill-en-enkeltopplysning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.