Gå til innhold
Arkivverket

Feil med Rikshospitalet Fødselsregister 5 1920


Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Hei!

 

Den 10. august kom Rikshospitalet Fødselsregister 5 1920 på listen over sist publiserte kilder. Ofte må det jo gå et døgn før alle lenker er operative,  men lenken til denne protokollen virker imidlertid fremdeles ikke om jeg går inn via Sist publiserte. Dersom jeg i stedet går inn på vanlig vis, kommer den ikke opp i listen over tilgjengelige protokoller fra Rikshospitalet i det hele tatt. På listen der er Fødselsregister 4 fra 1919 siste protokoll i den serien. Her er det kanskje blitt noe galt?

 

Vennlig hilsen fra

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius Hellerud skrev:

Den 10. august kom Rikshospitalet Fødselsregister 5 1920 på listen over sist publiserte kilder. Ofte må det jo gå et døgn før alle lenker er operative,  men lenken til denne protokollen virker imidlertid fremdeles ikke om jeg går inn via Sist publiserte. Dersom jeg i stedet går inn på vanlig vis, kommer den ikke opp i listen over tilgjengelige protokoller fra Rikshospitalet i det hele tatt. På listen der er Fødselsregister 4 fra 1919 siste protokoll i den serien. Her er det kanskje blitt noe galt?

 

Den ble riktignok publisert, men deretter avpublisert etter få minutter, fordi det var visse ting som ikke ble vist slik det skulle. Så det som er feil, er at den vises blant de sist publiserte. Det er tydeligvis en søkeindeks som registrerte publiseringa, men ikke avpubliseringa.

 

Den kommer til å bli publisert på nytt, men det er en del andre oppgaver som har høyere prioritet i øyeblikket. Jeg skal se om jeg kan få manipulert den ut av "Siste publiserte".

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.