ZMK Skrevet November 6, 2022 Del Skrevet November 6, 2022 Masteroppgaven min handler om Ingebrigt Vik sine treskjæringer på Gamlehaugen, Bergen. Arkitekt Jens Zetlitz Monrad Kielland også var med på dette prosjektet. Jeg lurte på om dere ha noe tegninger av prosjekt eller noe andre dokument som er relatert til Gamlehaugen og spesiell til Hallen på Gamlehaugen? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet November 7, 2022 Del Skrevet November 7, 2022 Vi ber alle brukere om å ha både for- og etternavn med i visningsnavnet sitt. Bruksanvisning for hvordan forandre visningsnavn: https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn Jeg kan ikke se at vi har tegninger som gjelder Gamlehaugen. Om du ser i denne tråden, så ser det ikke ut til at man kjenner til noe arkiv etter Jens Zetlitz Monrad Kielland. Bergen byarkiv har samla arkitekt-arkivene i Bergen, så du kan forsøke å spørre dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå