Gå til innhold
Nasjonalarkivet

LØST ---Lø(o)nestrand - Er det noen som kan plassere disse Lone, Corneliusen,Paulsen folkene fra tidlig 1700? Etterlevende etter Cornelius Corneliusen fra Christiansand?

Recommended Posts

Lonestrand og Lone er i Sør-Audnedal, jeg fant igjen flere av de navnene du har lagt ut over i Sør-Audnedal bygdebok 2

på side 489 https://www.nb.no/items/0b92f392bfd421e9663f4e67c98df0f7?page=491&searchText=lonestrand

(gnr. 127 bnr 3)

image.png.53172b1eb4c04678ebe32b49efe14c9a.png

• Liker 1

Supert Lars😀 Du er alltid en fantasisk flink bidragsyter for vanskelige utfordringer.

Da skal jeg saumfare bygdeboka. Ser allerede at jeg har misforstått slektsforholdet litt.

Tusen takk

Mvh

Ivar

• Liker 1
  • Ivar Moe changed the title to LØST ---Lø(o)nestrand - Er det noen som kan plassere disse Lone, Corneliusen,Paulsen folkene fra tidlig 1700? Etterlevende etter Cornelius Corneliusen fra Christiansand?

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.