Birger Carlsen Posted December 14, 2022 Share Posted December 14, 2022 Jeg ser at Erik Aarum, Amund Aarum, Torsten Berge (kanskje), Berthe Weeberg og Elisabeth Ettelerannet er faddere. All hjelp med resten mottas med stor takk. Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20061013050405 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne-Lise Hansen Posted December 14, 2022 Share Posted December 14, 2022 (edited) 5.søndag i faste (Dominica Passione / Judica) 8. april Litt lenger opp ser en forrige dåpsdato: 4. søndag i faste (Midtfaste, Dominica Laetare) 1. april Etter Elens dåp er neste dåpsdato Palmesøndag: Palmesøndag (Dominica Palmarum) 15. april Edited December 14, 2022 by Anne-Lise Hansen Birger Carlsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne-Lise Hansen Posted December 14, 2022 Share Posted December 14, 2022 12 minutter siden, Birger Carlsen skrev: Elisabeth Ettelerannet Kuvestad Birger Carlsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Carlsen Posted December 14, 2022 Author Share Posted December 14, 2022 Tusen takk, Anne-Lise. Da hadde jeg resten rett(?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne-Lise Hansen Posted December 14, 2022 Share Posted December 14, 2022 Ja, jeg leste det samme som du gjorde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts