Sissel Johnsen Posted April 24 Share Posted April 24 eg får opp en feilmelding 500 når jeg prøver å sende inn et spørsmål til statsarkivet. Hvorfor, og hva skal jeg gjøre? Mvh Sissel JohnsenJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Nomeland - Arkivverket Posted April 24 Share Posted April 24 1 time siden, Sissel Johnsen skrev: eg får opp en feilmelding 500 når jeg prøver å sende inn et spørsmål til statsarkivet. Hvorfor, og hva skal jeg gjøre? Mvh Sissel JohnsenJ Vi vet ikke hva dette skyldes, men vil rette feilen så fort som mulig. Anbefaler deg å avvente litt. Sissel Johnsen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Johnsen Posted April 24 Author Share Posted April 24 42 minutter siden, Terje Nomeland - Arkivverket skrev: Vi vet ikke hva dette skyldes, men vil rette feilen så fort som mulig. Anbefaler deg å avvente litt. Tusen takk for informasjon Mvh Sissel Johnsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts