Sissel Johnsen Skrevet April 24, 2023 Del Skrevet April 24, 2023 eg får opp en feilmelding 500 når jeg prøver å sende inn et spørsmål til statsarkivet. Hvorfor, og hva skal jeg gjøre? Mvh Sissel JohnsenJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet April 24, 2023 Del Skrevet April 24, 2023 1 time siden, Sissel Johnsen skrev: eg får opp en feilmelding 500 når jeg prøver å sende inn et spørsmål til statsarkivet. Hvorfor, og hva skal jeg gjøre? Mvh Sissel JohnsenJ Vi vet ikke hva dette skyldes, men vil rette feilen så fort som mulig. Anbefaler deg å avvente litt. Sissel Johnsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Johnsen Skrevet April 24, 2023 Forfatter Del Skrevet April 24, 2023 42 minutter siden, Terje Nomeland - Arkivverket skrev: Vi vet ikke hva dette skyldes, men vil rette feilen så fort som mulig. Anbefaler deg å avvente litt. Tusen takk for informasjon Mvh Sissel Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts