Kari Larsen Skrevet Desember 26, 2023 Del Skrevet Desember 26, 2023 Jeg er logget inn på arkivverkets debattforum på PC, men kommer ikke inn på mobilen. Jeg får feilmelding (se vedlegg). Kan dere ha en gammel mailadresse på meg? Hvor finner jeg i så fall den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Desember 27, 2023 Del Skrevet Desember 27, 2023 Når du er innlogga på PC kan du klikke på hamburgermenyen (dei tre strekane) i øverste høgre hjørnet. Som gjev følgjande resultat: Klikk på pila til høgre for "Konto". Klikk på "Kontoinnstillinger" i menyen som då kjem opp. Deretter vil du sjå kva for epostadresse du er registrert med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kari Larsen Skrevet Desember 28, 2023 Forfatter Del Skrevet Desember 28, 2023 Takk! Jeg fant ikke hamburgermenyen, men jeg fant Kontoinnstillingene der navnet mitt sto. Jeg har riktig epostadresse. Men det sto: Reauthorization required Da jeg klikket på "Konfigurer" fikk jeg beskjed om å logge inn igjen. Ved utlogging kom følgende advarsel: Er du sikker? You will not be able to sign in with Digitalarkivet any more and your profile information will not be synced. OK Avbryt Så da ble jeg plutselig usikker! Men jeg håper jo at jeg får til å logge inn igjen etter denne grusomme advarselen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts