Gå til innhold
Arkivverket

Innlogging på mobil


Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Jeg er logget inn på arkivverkets debattforum på PC, men kommer ikke inn på mobilen. Jeg får feilmelding (se vedlegg). Kan dere ha en gammel mailadresse på meg? Hvor finner jeg i så fall den? 

IMG_2389.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er innlogga på PC kan du klikke på hamburgermenyen (dei tre strekane) i øverste høgre hjørnet. Som gjev følgjande resultat:

 

Screenshot_20231227_030203_Opera.thumb.jpg.03f60ed8857d5054c0f99f0b621d3b80.jpg

 

Klikk på pila til høgre for "Konto". Klikk på "Kontoinnstillinger" i menyen som då kjem opp. Deretter vil du sjå kva for epostadresse du er registrert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg fant ikke hamburgermenyen, men jeg fant Kontoinnstillingene der navnet mitt sto. Jeg har riktig epostadresse. Men det sto: 

Reauthorization required
Da jeg klikket på "Konfigurer" fikk jeg beskjed om å logge inn igjen. Ved utlogging kom følgende advarsel: 
Er du sikker?
You will not be able to sign in with Digitalarkivet any more and your profile information will not be synced.
  • OK
  •  
  • Avbryt

Så da ble jeg plutselig usikker! Men jeg håper jo at jeg får til å logge inn igjen etter denne grusomme advarselen!

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.