Jump to content
Arkivverket

Kjære nye slektsgransker, det er fint om du leser dette før du stiller spørsmål (tråd fra 2018)

Egil Johannessen

Recommended Posts

Hei!

Det sikkert mange som gjenkjenner tittelen på denne tråden - den stammer fra en tråd postet av @Lene Benedicte Lauritzen 23. februar 2018 og har vært limt (pinned) på forsiden av Brukernes Eget Forum (BEF). Den har imidlertid blitt fjernet (unpinned) av Arkivverket den 11. mars i år. Jeg aner ikke noe om årsaken til det, men jeg synes det er synd, for her er det svært mange nyttige og gode råd!

Tråden til Lene Benedicte er stengt (This topic is now closed to further replies) slik at man ikke kan løfte den opp i BEF, så derfor har jeg valgt å gjøre det på denne måten. 

Lenke til tråden finnes her:

Bilde av åpningsinnlegget fra Lene Benedicte under:

image.thumb.png.30c112bf12292b73829daacc56a7ff09.png

Edited by Egil Johannessen
  • Like 7

Innlegget som er festa no er frå 11. mars, så då er det vel ein samanheng. Kanskje var tråden frå 2018 altfor bra, slik at den måtte stansast/fjernast?

• Like 2

• 3 weeks later...

Da er det vel på tide å løfte denne 🙂 med ønske om en gnistrende og feiende flott søndag til alle som har forstått hvorfor og hensikten med og som  bruker fullt navn som visningsnavn og som fortsatt følger de klare og for meg de helt logiske kjørereglene i tråden til @Lene Benedicte Lauritzen som ble stengt ned av Arkivverket  🙂

Edited by Bjørn Andreas Johansønn Løkken
  • Like 4

• 3 weeks later...

Da er det snart helg , og på tide å løfte litt igjen  🙂 med ønske om en gnistrende og feiende flott helg til alle som har forstått hvorfor og hensikten med og som  bruker fullt navn som visningsnavn og som fortsatt følger de klare og for meg de helt logiske kjørereglene i tråden til @Lene Benedicte Lauritzen som ble stengt ned av Arkivverket  .

Så herved ønskes en riktig god helg til alle som bruker fullt navn som visningsnavn og til alle de som bruker en høflig , respektfull ,  taktfull og takknemlig tone ovenfor hverandre i forumet . 🙂

• Like 3