Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Haldis Ester Johansen, f. 27.12.1930, gift Carlsen

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter hennes slekt, har så altfor få holdepunkter. Hun bor i Tromsø, hennes far som jeg ikke vet navn på, døde muligens i 1965-1966, vurdert ut i fra en annonse jeg fant. Hun har i alle fall 3 barn, Roger (Roger Thor Harald Carlsen), Toril Anette Carlsen ( har ikke funnet relevante data) Anita Carlsen (jeg har litt kjennskap til henne). Hun ble gift med Ragnar Jørgen Marenius Carlsen

Barna lever, og det vanskelig å finne fødsel, dåp, vielser osv.

Jeg har gått gjennom lister om gravminner hos Slekt og Data, ikke funnet noe der. 

1964494276_Haldis-passesisykefarTroms29_01_1965.thumb.jpg.446ed5ab337b51ef0a9fbcc65de9364f.jpg

Ragnar døde i 1971, men det er du sikkert klar over:

https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000002052389

For nytt til å finne dåpsinformasjon for barna (og du bør ellers være forsiktig med å legge ut info om levende personer her).

Hvis du snur på navnene og søker i Nettbiblioteket finner du dog mer info ...

DTH

• Liker 1
1 minutt siden, Dag T. Hoelseth skrev:

Ragnar døde i 1971, men det er du sikkert klar over:

https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000002052389

For nytt til å finne dåpsinformasjon for barna (og du bør ellers være forsiktig med å legge ut info om levende personer her).

Hvis du snur på navnene og søker i Nettbiblioteket finner du dog mer info ...

DTH

Ja, Ragnar vet jeg om

16 minutter siden, Dag T. Hoelseth skrev:

Moren Anne Kristine Refsvik, født Karlsen, døde 3. mai 1964, jf. annonse i Lofotposten 6. mai 1964.

DTH

Takk denne info, da er jeg innafor vettu. Tusen takk.

• Liker 1

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.