Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Tydning av udflyttede, Christopher Olsen i Hafslo, 1861

Recommended Posts

Er det dette som er skrevet for nr. 135?

«Christopher Olsen Sagen - Krøken? Husmand?»

Jeg vet også at han immigrerte til Amerika ca. 1862, men han må ha flyttet ut av sognet kort tid før. Er deres reisemål «Dalsøren i Lyster»?

https://media.digitalarkivet.no/view/6870/37

Skjermbilde 2024-06-10 kl. 3.37.16 pm.png

Hei.

På side 463 under gården Dalsøren og husmannplassen "Teigen" i "Gards- og ættesoge for Luster kommune. B. 2 : Dale 1 sokn" står dette om Christopher Olsen Sagen:

"Christopher Olson Dalsøren, opphavleg frå Sagi under Kroken i Hafslo, var f. i Hafslo 24.9.1821 og gifte seg i Hafslo 8.11.1849 med Margretha Andersdotter frå Kleivi under Kjørlaug i Hafslo. Ho var f. i Hafslo 10.1.1823.

Christopher og Margretha hadde først plassen på Trondskogen under Kroken i Hafslo, men i 1860 flytte dei hit til Luster, og feste på Teigen fekk dei 2.4.1860. Men dei vart ikkje buande her i Teigen lenger enn til 1862. Christopher og Maggie Olson utvandra til Amerika i 1862

og slo seg ned på ein farm i Freeman township, Crawford Co.. Wis. Kort etter 1880 flytte dei sä derifrå til ein farm i Davenport township. Cass Co., N. D. der Maggie d. 18.2.1904. Christopher Olson d. i Cass Co., N. D. 17.6.1907."

Endret av Dag Arne Danielsen
  • Takk 1
3 minutes ago, Dag Arne Danielsen said:

Hei.

På side 463 under gården Dalsøren og husmannplassen "Teigen" i "Gards- og ættesoge for Luster kommune. B. 2 : Dale 1 sokn" står dette om Christopher Olsen Sagen:

"Christopher Olson Dals ør en, opphavleg frå Sagi under Kroken i Hafslo, var f. i Hafslo 24.9.1821 og gifte seg i Hafslo 8.11.1849 med Margretha Andersdotter frå Kleivi under Kjørlaug i Hafslo. Ho var f. i Hafslo 10.1.1823. Christopher og Margretha hadde først plassen på Trondskogen under Kroken i Hafslo, men i 1860 flytte dei hit til Luster, og feste på Teigen fekk dei 2.4.1860. Men dei vart ikkje buande her i Teigen lenger enn til 1862. Christopher og Maggie Olson utvandra til Amerika i 1862 og slo seg ned på ein farm i Freeman township, Crawford Co.. Wis. Kort etter 1880 flytte dei sä derifrå til ein farm i Davenport township. Cass Co., N. D. der Maggie d. 18.2.1904. Christopher Olson d. i Cass Co., N. D. 17.6.1907."

Perfekt! Dette er utrolig nyttig. Tusen takk Dag!

Kjekt å kunne hjelpe.

Har du sett denne nettsiden ?

Men den bør nok sjekkes opp mot kilder, som de gode bygdebøkene for Luster..

Margretha Andersdotter er for øvrig i min kones familie, et stykke ute i rekken.

Om du vil kan jeg sende deg på epost en PDF-fil med det jeg har om hennes aner.. 

Endret av Dag Arne Danielsen
13 minutes ago, Dag Arne Danielsen said:

Kjekt å kunne hjelpe.

Har du sett denne nettsiden ?

Men den bør nok sjekkes opp mot kilder, som de gode bygdebøkene for Luster..

Margretha Andersdotter er for øvrig i min kones familie, et stykke ute i rekken.

Om di vil kan jeg sende deg på epost en PDF-fil med det jeg har om hennes aner.. 

Nei, jeg har ikke sett denne nettsiden. Jeg skal definitivt sørge for å dobbeltsjekke kildene. Og ja, det hadde vært fantastisk! E-posten min er johanstenslie@gmail.com

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.