Gå til innhold
Arkivverket

Tydning av udflyttede, Christopher Olsen i Hafslo, 1861

Johan Stenslie
 Del

Recommended Posts

Jeg tror det står Kroken (Sagen Kroken). Ellers er jeg enig.

• Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Inger Hohler said:

Jeg tror det står Kroken (Sagen Kroken). Ellers er jeg enig.

Tusen takk Inger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hei.

På side 463 under gården Dalsøren og husmannplassen "Teigen" i "Gards- og ættesoge for Luster kommune. B. 2 : Dale 1 sokn" står dette om Christopher Olsen Sagen:

"Christopher Olson Dalsøren, opphavleg frå Sagi under Kroken i Hafslo, var f. i Hafslo 24.9.1821 og gifte seg i Hafslo 8.11.1849 med Margretha Andersdotter frå Kleivi under Kjørlaug i Hafslo. Ho var f. i Hafslo 10.1.1823.

Christopher og Margretha hadde først plassen på Trondskogen under Kroken i Hafslo, men i 1860 flytte dei hit til Luster, og feste på Teigen fekk dei 2.4.1860. Men dei vart ikkje buande her i Teigen lenger enn til 1862. Christopher og Maggie Olson utvandra til Amerika i 1862

og slo seg ned på ein farm i Freeman township, Crawford Co.. Wis. Kort etter 1880 flytte dei sä derifrå til ein farm i Davenport township. Cass Co., N. D. der Maggie d. 18.2.1904. Christopher Olson d. i Cass Co., N. D. 17.6.1907."

Endret av Dag Arne Danielsen
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Dag Arne Danielsen said:

Hei.

På side 463 under gården Dalsøren og husmannplassen "Teigen" i "Gards- og ættesoge for Luster kommune. B. 2 : Dale 1 sokn" står dette om Christopher Olsen Sagen:

"Christopher Olson Dals ør en, opphavleg frå Sagi under Kroken i Hafslo, var f. i Hafslo 24.9.1821 og gifte seg i Hafslo 8.11.1849 med Margretha Andersdotter frå Kleivi under Kjørlaug i Hafslo. Ho var f. i Hafslo 10.1.1823. Christopher og Margretha hadde først plassen på Trondskogen under Kroken i Hafslo, men i 1860 flytte dei hit til Luster, og feste på Teigen fekk dei 2.4.1860. Men dei vart ikkje buande her i Teigen lenger enn til 1862. Christopher og Maggie Olson utvandra til Amerika i 1862 og slo seg ned på ein farm i Freeman township, Crawford Co.. Wis. Kort etter 1880 flytte dei sä derifrå til ein farm i Davenport township. Cass Co., N. D. der Maggie d. 18.2.1904. Christopher Olson d. i Cass Co., N. D. 17.6.1907."

Perfekt! Dette er utrolig nyttig. Tusen takk Dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Kjekt å kunne hjelpe.

Har du sett denne nettsiden ?

Men den bør nok sjekkes opp mot kilder, som de gode bygdebøkene for Luster..

Margretha Andersdotter er for øvrig i min kones familie, et stykke ute i rekken.

Om du vil kan jeg sende deg på epost en PDF-fil med det jeg har om hennes aner.. 

Endret av Dag Arne Danielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Dag Arne Danielsen said:

Kjekt å kunne hjelpe.

Har du sett denne nettsiden ?

Men den bør nok sjekkes opp mot kilder, som de gode bygdebøkene for Luster..

Margretha Andersdotter er for øvrig i min kones familie, et stykke ute i rekken.

Om di vil kan jeg sende deg på epost en PDF-fil med det jeg har om hennes aner.. 

Nei, jeg har ikke sett denne nettsiden. Jeg skal definitivt sørge for å dobbeltsjekke kildene. Og ja, det hadde vært fantastisk! E-posten min er johanstenslie@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider