Aa.Leraand Posted November 30 Share Posted November 30 Leter (forgjeves hittil) etter opphav til Guru Jonsdtr. ca. 1713 - 1803. Hun var gift m. Jens Estenson Lefstad/Negard 1710-1772. Det går antakelig ikke an å søke i så gamle folketellinger ? Kirkeboka hadde jeg litt lesevansker med (Minestralbok) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Holte Posted November 30 Share Posted November 30 Får opp dette, men det må sjekkes Namn Guru Jonsdatter Hammer Lefstad (född Hammer) Kön Kvinna Född 1712 Hammer Frammigard, Buvik, Sør Trøndelag, Norge Död 1803 Far Jon Pedersen Hammer Mor Anne Larsdatter Hammer Make Jens Estensen Lefstad Barn Esten Jensen Lefstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Holte Posted November 30 Share Posted November 30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aa.Leraand Posted November 30 Author Share Posted November 30 Dette ser helt korrekt ut , og stemmer med opplysningene i bygdebok for Buvika , mens i bykdeboka i Melhus manglet disse opplysningene. Nå har jeg de fakta jeg manglet , og kan skrive ferdig «treet» til neste slekts-stevne. Raskt og effektivt funnet , - «Æ e stor takk skyldig» Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts