Aa.Leraand Skrevet November 30, 2024 Del Skrevet November 30, 2024 Leter (forgjeves hittil) etter opphav til Guru Jonsdtr. ca. 1713 - 1803. Hun var gift m. Jens Estenson Lefstad/Negard 1710-1772. Det går antakelig ikke an å søke i så gamle folketellinger ? Kirkeboka hadde jeg litt lesevansker med (Minestralbok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Holte Skrevet November 30, 2024 Del Skrevet November 30, 2024 Får opp dette, men det må sjekkes Namn Guru Jonsdatter Hammer Lefstad (född Hammer) Kön Kvinna Född 1712 Hammer Frammigard, Buvik, Sør Trøndelag, Norge Död 1803 Far Jon Pedersen Hammer Mor Anne Larsdatter Hammer Make Jens Estensen Lefstad Barn Esten Jensen Lefstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Holte Skrevet November 30, 2024 Del Skrevet November 30, 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aa.Leraand Skrevet November 30, 2024 Forfatter Del Skrevet November 30, 2024 Dette ser helt korrekt ut , og stemmer med opplysningene i bygdebok for Buvika , mens i bykdeboka i Melhus manglet disse opplysningene. Nå har jeg de fakta jeg manglet , og kan skrive ferdig «treet» til neste slekts-stevne. Raskt og effektivt funnet , - «Æ e stor takk skyldig» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå