Jump to content
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Hei

Er det mulig å markere mapper i Transkribus hvor alle tilhørende bilder er Done (gule) med FERDIG. Tenker da på samme måte som noen mapper er markerte IKKE KLAR? Det ville forenklet arbeidet da man slipper å klikke seg inn på mapper som vi er ferdige med å korrigere. 

Edited by Marianne Veland
  • Like 1

Hei!

Det er ikke mulig å gjøre det med dokumenter, men vi kan endre navnet, slik at det starter med "FERDIG", eller noe sånt.

Det hadde i så fall være supert om dere fulgte med på når et dokument ble ferdig, og sendte meg en e-post, så jeg kan endre navnet.

• Like 1
  • Thanks 1

Hei 

Det ble veldig ryddig og oversiktlig slik du nå har ordnet det med FERDIG markering på alle mapper som er nettopp ferdig. Oppfordrer alle som deltar i dugnaden om å sende e-post fortløpende til Andre når dere har fullført mapper. Dette sparer oss for mye tid, ved at vi slipper å gå inn i mapper hvor alle dokumenter er jobbet gjennom. 

On 3/21/2025 at 6:45 PM, Inger Hohler said:

Jeg har akkurat sendt beskjed om 'Ferdig' for 209252 - Amerikabrev

- men nå er det helg, så jeg regner ikke med at det skjer noe før over helgen.

Takk! Det er ordnet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.