Nina Karine Magnussen Posted April 10 Share Posted April 10 når jeg logger på samlingene i transkribus i kveld så er alle sidene grå i toppen og ikke verken gule eller orange . Noe feil eller er de under arbeid for å blir klare for transkribrering ? mvh Nina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Veland Posted April 10 Share Posted April 10 Jeg opplever samme feilen som du. Er inne i mappene at hver enkelt topp av bildene er gråe og ikke gul (done) eller oransje (in progres) som de pleier. Når jeg går inn på bilder jeg vet jeg har ferdigstilt så er de gule, det samme med brev som ikke er ferdig transkribert, de er oransje når går inn i bildet. Så satser på å få jobbet litt med disse i kveld selv om det trolig er en feil i programmet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkivverket - André Nilsson Dannevig Posted April 11 Share Posted April 11 Ja, Transkribus fikk noen problemer etter en oppdatering i går - dere kan se at ting ser litt annerledes ut i sidevisningen. De er visst klar over feilen, og forsøker å fikse den nå. Dere kan jobbe som dere har gjort før, og så regner jeg med at bildene vil få tilbake sin gamle status snart. Marianne Veland 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts