Jump to content
Arkivverket

Hjelp til å finne en kongelig resolusjon fra 1911?

Turid Brox Nilsen

Recommended Posts

Hei, i forbindelse med en oppmålingssak prøver jeg å oppdrive en kongelig resolusjon med nr. 1351/1911, 1. [kvartal, antakelig]. Den ble fattet 7. juli 1911 av det Kongelige forsvars-departement, og vedrører en skytebane i Skedsmo kommune. 

Jeg finner en liste over bøker med kongelige resolusjoner ved å søke på kilde, men det ser ut til at den aktuelle protokollen mangler (se bilde under) - der har jeg begrenset søket fra 1910 til 1912.

Dette er en kildetype jeg ikke er kjent med fra før - er de bare ikke skannet, eller tapt? Hvem kan jeg kontakte for å få en kopi av originalen, hvis den finnes?

Mvh

Turid Brox Nilsen

Nå med ansatt-hatten på

Lillestrøm kommune

image.png.57d8cf8c344311377f2a68b82e176808.png

L0020-L0028 er ikke skanna/digitalisert.

Åpner du kildeinformasjonen og klikker deg videre til arkivkatalogen på arkivportalen.no, vil du finne hvilke deler av samme arkiv som ikke er digitalisert.

Skjermbilde 2025-11-04 kl. 13.15.06.png

Takk! Så alternativene er å vente til dette eventuelt blir digitalisert, eller bestille det til lesesal?

Mvh

Turid

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.