Gå til innhold
Arkivverket

Kom borti 'Rapporter' - knappen i vanvare..

Anne-Lise Hansen
 Del

Recommended Posts

Jeg skulle manøvrere meg fort nedover siden i en tråd på Brukerforumet, da jeg oppdaget at jeg i vanvare hadde trykket på 'Rapporter'-knappen. Jeg 'rygget' fort ut med 'Tilbake'-knappen i nettleseren. Jeg håper virkelig ikke jeg har rapportert noen? (Det var i denne tråden: http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/75-erenst-hans-larsen/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å rapportere noen må du også skrive noe i en tekstboks som kommer opp og så trykke en gang til på en knapp hvor det står «Rapporter» eller noe sånt. Så du kan ta det helt med ro :)

Ellers er jeg sikker på at staben ikke blindt svartelister en bruker etter å ha fått en rapport. De kikker nok nøye etter om det er god grunn for klagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre. :)

Jeg visste ikke engang hvilket innlegg det var jeg hadde kommet borti knappen på, før jeg befant meg ved den tekstboksen du nevner. Nei, jeg tror heller ikke noen blir svartelistet uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.