Kjell Alsén Skrevet Februar 9, 2011 Del Skrevet Februar 9, 2011 Når får vi lesetilgang til de gamle debattene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Biberg Kristensen Skrevet Februar 9, 2011 Del Skrevet Februar 9, 2011 Når de blir konvertert til dette forumet, skal skje i løpet av kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfrid Dommersnæs Mæland Skrevet Februar 9, 2011 Del Skrevet Februar 9, 2011 Når får vi lesetilgang til de gamle debattene ? Vi har lesetilgang. Gå inn på databasevelgeren, velg fremside, helt nederst, og der har du de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Alsén Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 9, 2011 Fant debattene, takk for opplysninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Skrevet Februar 9, 2011 Del Skrevet Februar 9, 2011 Jeg bruker fortsatt den gamle forsiden på Digitalarkivet som inngang: http://digitalarkivet.uib.no/ Som dere ser er den fullt operativ per dags dato, og der ligger "Debatt" og "Ny debatt". Det eneste som jeg ikke kommer inn på via den gamle siden, er folketellingen 1910. Jeg kommer nok til å bruke den gamle forsiden som inngang så lenge den eksister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå