Kjell Alsén Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Når får vi lesetilgang til de gamle debattene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Biberg Kristensen Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Når de blir konvertert til dette forumet, skal skje i løpet av kort tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfrid Dommersnæs Mæland Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Når får vi lesetilgang til de gamle debattene ? Vi har lesetilgang. Gå inn på databasevelgeren, velg fremside, helt nederst, og der har du de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Alsén Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Fant debattene, takk for opplysninga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Jeg bruker fortsatt den gamle forsiden på Digitalarkivet som inngang: http://digitalarkivet.uib.no/ Som dere ser er den fullt operativ per dags dato, og der ligger "Debatt" og "Ny debatt". Det eneste som jeg ikke kommer inn på via den gamle siden, er folketellingen 1910. Jeg kommer nok til å bruke den gamle forsiden som inngang så lenge den eksister. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts