Gå til innhold
Arkivverket
Unni

Anne Larsdtr f 1778 antagelig S-Odal

Recommended Posts

Unni

Hei!

Jeg søker en Anne Larsdtr f 1778 antagelig i S-Odal, Hun giftet seg med Anders Finnsen f 1785 i 1810,

og de fikk Barna: Marte 1812, Kari 1814, Finn 1820 og Anders 1825, jeg har ikke greid å finne

Foreldrene til Anne, hun døpte 2 av barna i S-Odal, 2 i N-Odal, Lenke til Kirkebok Strøm Odalen 1778,

Håper på hjelp! Mvh Unni

Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Strøm (Odalen), Ministerialbok nr. 3 (1741-1803), Kronologisk liste 1778, side 426-427.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9142&idx_id=9142&uid=ny&idx_side=-214

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070603220014.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rolf Lindstad

Anne Larsdatter giftet seg med Anders Finnsen Østmoen som du kanskje kjenner til den 01.11.1810 i Opstad kirke. Min lenke

(N-Odal IV,303).Forlovere eller "cautionsmenn" som det hette i 1810 var Lars Hansen Stormoen og Peder Finnsen Østmoen hvor Lars Hansen har en mor ved navn Anne Larsdatter fra Mellom-Fjell så kanskje Anne er fra Stormoen eller Fjell men jeg fant ingen av barna herfra som umiddelbart pekte seg ut. (N-Odal III, 158, 280-281)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Unni

Anne Larsdatter giftet seg med Anders Finnsen Østmoen som du kanskje kjenner til den 01.11.1810 i Opstad kirke. Min lenke

(N-Odal IV,303).Forlovere eller "cautionsmenn" som det hette i 1810 var Lars Hansen Stormoen og Peder Finnsen Østmoen hvor Lars Hansen har en mor ved navn Anne Larsdatter fra Mellom-Fjell så kanskje Anne er fra Stormoen eller Fjell men jeg fant ingen av barna herfra som umiddelbart pekte seg ut. (N-Odal III, 158, 280-281)

Tusen takk!, da skal jeg sjekke Ft å se om jeg finner aktuelle foreldre! Mvh Unni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.