Gå til innhold
Arkivverket
Gunnar Sigdestad

Arvingar etter Hans Johnsen Førde

Recommended Posts

Gunnar Sigdestad

Går det fram av dødsmeldingslistene til lensmannen i Hemnes i Nordland kven som er oppførte som arvingar etter Hans Johnsen Førde, død i Hemnes 30. oktober 1906?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Finn Karlsen

Hans Johnsen Førde etterlot hustru Agnette Førde og 5 myndige barn: Johan, 38 år, Amerika, Ole, 32 år Trondheim, Kirsten 29 år til sjøs, Andreas 27 år til sjøs og Hansine g.m. maskinist Johnsen i Haugesund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Hans Johnsen Førde etterlot hustru Agnette Førde og 5 myndige barn: Johan, 38 år, Amerika, Ole, 32 år Trondheim, Kirsten 29 år til sjøs, Andreas 27 år til sjøs og Hansine g.m. maskinist Johnsen i Haugesund.

Her er vel ein liten skrivefeil - Kristen, ikkje Kirsten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Finn Karlsen

Selvfølgelig, det skal være Kristen, det gikk beklageligvis litt fort på morran i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gunnar Sigdestad

Takk skal du ha, Finn. Problemet er at eg ikkje finn Kristen i 1900- eller 1910-folketeljinga, så det er grunnen til at eg lurte på om han levde i 1906.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Selvfølgelig, det skal være Kristen, det gikk beklageligvis litt fort på morran i dag.

Du har ikkje så mykje å beklage, dette kan skje den beste. Men uansett: Hjarteleg takk for at du har teke steget inn i DA sine forum - denne opplysninga som Gunnar spurde etter har eg også interesse av, så dermed har du allereie spart deg for litt arbeid, sidan eg no ikkje kjem til å ta kontakt og spørje.. !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.