ivarmodo Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16331&idx_id=16331&uid=ny&idx_side=-80 Kirkebok for Domkirken. dåp nr 23 Rebekka Rau Hva står før fars navn, og etter mors navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eline Johansen Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Jeg leser "Kunstbevider Christopher Rau og Pigen Marthae Røe fra Reberbanen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Gunnar Oldervik Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Synes det står kunstberider foran barnefaren, mens mora var frå Reberbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarmodo Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 12, 2011 Takk begge to! Helt til høyre på denne dåpen står det 3. leiermål med forskjellige -------? Hva står det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Gunnar Oldervik Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 3 leiermaal med forskjellige Personer. Oppgiven af barnemoderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 3die Leiermaal med forskjellige Personer. Opgivet af Barnemoderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Gunnar Oldervik Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Ser at Else er mere nøyaktig i sin transkribsjon enn jeg. Det finst ikke en eneste bokstav som er feil der så vidt jeg kan se. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarmodo Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Del Skrevet Februar 12, 2011 Takker så mye begge to. Jeg tenkte vel at dette ordet betydde det. Skulle ha lært meg mer om gotisk skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Skulle ha lært meg mer om gotisk skrift. Då har du eit flott utgangspunkt her men elles er det trening og trening og trening som gjeld, så berre stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå