Knut Skorpen Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Det er sjeldan noko poeng å sitere siste innlegg, og overdriven sitering gjer at trådane blir tunge å lese. Eg trur ikkje alle eigentleg meiner å sitere så mykje, men i og med at det står "svar" i ikonet under kvart innlegg, er det nærliggande å trykkje der, og då blir sitatboksen produsert automatisk. Andre tilsvarande forum ( som t.d. dette: http://baatplassen.no/i/forum/1-aapent-forum/ ) har løyst dette ved å skrive sitér eller liknande på ikonet under kvart innlegg, der det i dag står "svar" på lyseblå bakgrunn. Så vil kanskje fleire trykke på den mørkeblå svar-kanppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Biberg Kristensen Skrevet Februar 12, 2011 Del Skrevet Februar 12, 2011 Det er sjeldan noko poeng å sitere siste innlegg, og overdriven sitering gjer at trådane blir tunge å lese. Helt enig. Sitering er bra for å vise sammenheng, spesielt når en svarer på et innlegg lenger opp i tråden. Eg trur ikkje alle eigentleg meiner å sitere så mykje, men i og med at det står "svar" i ikonet under kvart innlegg, er det nærliggande å trykke der, og då blir sitatboksen produsert automatisk. Det kan bli litt mye sitering, men det går seg nok til ettersom folk lærer seg å trimme bort overflødig tekst. Som hovedregel skal en aldri sitere mer enn den setningen en svarer på. Selv liker jeg å sitere på denne måten, ved at jeg putter inn 'quote'-markeringer i teksten. Dette lærte jeg meg på news for mange år siden. Før var det også vanlig å gjøre slik i e-post, men Outlook er fullstendig ubrukelig for inline-sitering og følgelig er det nesten ingen som gjør det mer. Andre tilsvarande forum ( som t.d. dette: http://baatplassen.no/i/forum/1-aapent-forum/ ) har løyst dette ved å skrive sitér eller liknande på ikonet under kvart innlegg, der det i dag står "svar" på lyseblå bakgrunn. Så vil kanskje fleire trykke på den mørlkeblå svar-kanppen. I tråd med knappen «Multisitat» (som jeg for øvrig ikke har fått til å virke) burde det kanskje stått «Sitat» i stedet for «Svar». Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts