Gå til innhold
Arkivverket
ErlingUtne

Sunnhordland årbok digitalisert

Recommended Posts

ErlingUtne

Sunnhordland årbok er no digitalisert og tilgjengeleg på nettsidene til årboka. Der vil de også finne ei innhaldsliste for bøkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ErlingUtne

Fantastisk initiativ. Årbøker tilbake fom 1914 - gleder meg til hyggelig lesing fra området der mine aner holdt til.

Linken din fungerer ikke, så prøver med en ny:

http://sites.google....unnhordlandbok/

Takk! Funkar flott no!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svein O. Tislevoll

Takk Erling Utne for at du gjorde oss oppmerksom på det, i årboken fra 1939 er det svært interessante opplysninger, m.a. om Mowat- ætten.

V.h. Svein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gry.Onarheim.Dahlmo

Erling, har du mulighet til å endre tittelen på emnet ditt? Få med "digitalisert" - viktig ved søk på emne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Skålnes

Så fint for oss sunnhordlendingar og andre interesserte! Eg har lese mange av årbøkene, men det er ei god stund sidan eg lånte dei. Far min hadde nokon, hugsar eg, men ikkje dei eldste som var før hans tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åsbjørg Susort

Eg blei så glad og så litt lei meg :mellow:

Bøkene er visst "berre" fram til 1940. Skulle så gjerne fått sett litt i den frå 1967, eit stykke om husmenn av Ingvald Skålnes. Trur Glåmo er nemd der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.