Gå til innhold
Arkivverket
Bjørn Piro

Hvordan endre brukernavn???

Recommended Posts

Bjørn Piro

Det er kun tillatt å ha fullt navn registrert som bruker. Jeg har lagt inn B som fornavn og tok for gitt at det fikk holde. Det står nå at fullt navn er det eneste som aksepteres og at jeg må inn å foreta endring. Imidlertid er det ingen oppskrift på hvordan endring foretas? Har gjort flere forsøk, men finner ikke ut av dette. Må jeg virkelig registrere meg på nytt som ny bruker? Kan noen hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars Steinar Hansen

Tror det holder å klikke på pilen ved siden av navnet ditt oppe til høyre når du er innlogget og velge Kontrollpanel. Der skal du kunne endre visningsnavnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oddbjørn Johannessen

Det er kun tillatt å ha fullt navn registrert som bruker. Jeg har lagt inn B som fornavn og tok for gitt at det fikk holde. Det står nå at fullt navn er det eneste som aksepteres og at jeg må inn å foreta endring. Imidlertid er det ingen oppskrift på hvordan endring foretas? Har gjort flere forsøk, men finner ikke ut av dette. Må jeg virkelig registrere meg på nytt som ny bruker? Kan noen hjelpe?

Du klikker på navnet ditt øverst til høyre, velger "Kontrollpanel" i den rullegardinmenyen som da dukker opp. Velg så "Endre visningsnavn" i menyen til venstre. Der kan du gjøre endringene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Leif Biberg Kristensen

Dette tror jeg er den enkleste måten:

Min profil > Rediger min profil > Innstillinger > Endre visningsnavn

Oddbjørn hadde visst en enda enklere metode :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn Piro

Da klarte jeg det! Takker for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.